  • Data: 2010-09-18 12:16:09
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie. Są tacy, co wolą AM. Bo tak. Oldskulowcy.

    Coś w tym jest - pamiętam jak pierwszy raz odebrałem PR1 z satelity
    (analogowo, to było w Wegener-Panda? czy coś takiego) to słuchało się
    tego bardzo dziwnie, jakoś tak nienaturalnie, sztucznie. Tłumaczyłem
    sobie to tym, że oni mają stare studio, sprzęt - niedostosowane do
    przekazu o takiej jakości.
    Jest też inna strona medalu - stacje i odbiorniki na UKF zwykle nie dają
    naturalnej barwy dźwięku (zwłaszcza głosu ludzkiego) tylko zwykle
    przejaskrawioną, zbytnio drażniącą - jak się słucha dla słuchania to
    jest to atrakcyjne, ale dla tła w domu jak ktoś jest sam i nie lubi
    ciszy, to takie stłumione radyjko AM jest doskonałe,

    Mirek.