-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jlu4pu$a02$1@usenet.news.interia.pl> <jlug5l$rv9$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <jlug5l$rv9$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Odp: Opel Ampera
Date: Mon, 9 Apr 2012 13:15:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120409-0, 2012-04-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <4f82c4d3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.51.169
X-Trace: 1333970131 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1310 83.25.51.169:58136
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443337
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jlug5l$rv9$...@m...internetia.pl...
> W dniu 2012-04-09 09:57, megrims pisze:
>> W czym problem, aby wszystkie hybrydy/elektryki robione były
>> w taki sposób jak Opel Ampera.
> Jeśli mówimy o czymś, co występuje jako elektryk/hybryda/zwykły
> równocześnie - to chodzi o prostotę i unifikację.
> Łatwiej dostawić kloc elektrycznego silnika-prądnicy pomiędzy skrzynią a
> silnikiem, a zostawiając całą resztę auta bez zmian (zawieszenie,
> przeniesienie napędu itd). W dodatku - silniki elektryczne jednak mają moc
> szczytową 'taką sobie' w porównaniu do spalinowego, często hybrydy mają
> ~100KM spalinowego i ~30KM elektryka, dzięki czemu sumując moce da się
> jechać całkiem dynamicznie i całkiem szybko, a jakby koła kręcił tylko ten
> elektryczny - to jednak za mała moc.
W porównaniu do 130 konnego elektrycznego?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.12 13:21 Stefan Szczygielski
- 09.04.12 13:34 Gotfryd Smolik news
- 09.04.12 14:11 megrims
- 09.04.12 14:20 Cavallino
- 09.04.12 16:11 Gotfryd Smolik news
- 09.04.12 16:28 Cavallino
- 09.04.12 19:20 Cezary Daniluk
- 09.04.12 23:14 BartekK
- 10.04.12 00:12 The_EaGle
- 10.04.12 00:21 The_EaGle
- 10.04.12 07:24 Czarek Daniluk
- 10.04.12 08:45 megrims
- 10.04.12 10:03 J.F
- 13.04.12 22:35 The_EaGle
- 14.04.12 01:36 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Pytanie do Użytkownika
- 2024-09-22 Klej "samopoziomujący"
- 2024-09-22 Kocioł CO po raz kolejny
- 2024-09-22 Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- 2024-09-22 jak zmierzyć średnicę tarczy?
- 2024-09-22 kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- 2024-09-21 nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- 2024-09-20 Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- 2024-09-20 Ujemny wzrost elektryków
- 2024-09-15 Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-22 Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- 2024-09-21 Sprzęty z Lidl-a
- 2024-09-19 idzie nowe
- 2024-09-20 Access point na zewnątrz
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet