  • Date: Mon, 20 Aug 2012 04:04:23 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą

    W dniu 20.08.2012 03:17, Anerys pisze:

    > No tak, jeszcze ja mam złodziejowi napisy drukować (jeszcze na to mnie
    > stać, zeby nie było...), bo a nuż być może włamie się i wypije... A ja
    > nie mam innej flaszki, przekreślam etykietkę i piszę Uwaga, trucizna,
    > metanol. Hmm... "złodzieju, w małym pokoju, w komódce w drugiej

    To, że jest to złodziej, jest dla sprawy nieistotne.

    Równie dobrze może to być ktoś przebywający legalnie, kogo nie
    poinformowałeś o "maskaradzie" lub kto o niej zapomniał.

    > szufladzie są pieniądze, jak się włamiesz, to idź od razu tam, żebyś
    > sobie krzywdy przypadkiem nie zrobił, bo będę odpowiadać za to".
    > Porąbane... Jak przyprowadzam znajomych i mam coś takiego dostępne (bo a
    > być może pracuję nad czymś, co wymaga zastosowania metanolu?), to ich
    > stosownie uprzedzam, że "w tej butelce jest be, nie pić pod żadnym
    > pozorem".

    Na piśmie? Za pokwitowaniem odbioru informacji? ;->

    I wesoło będzie, jak jakiś dzieciak nie-złodziej będzie chciał
    "spróbować"...

    [ciach]

    > rozpuszczam też kalafonię... Naklejka z butelki odpadła. Mam specjalnie
    > dla włamywaczy włączać lasera i może jeszcze w kolorkach wydrukować,
    > żeby się podobało? Bo śmierdzi prawie tak samo (niby czysty, ale ma

    Zauważ, że przedpiśca nie pisał o nieokreślonej butelce bez naklejki,
    tylko o charakterystycznej i zapewne z etykietą.

    Substancje niebezpieczne muszą być stosownie oznaczane i tyle.