  • Data: 2012-08-20 17:20:04
    Temat: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:503231df$1@news.home.net.pl...

    > Dlaczego?

    Niby dlaczego złodziej ma mieć równe prawo do przebywania w moim
    domu/ogrodzie/itd, jak moi znajomi, bliscy, przyjaciele? Nie widzę powodów
    ku temu.

    > Wiesz, normalny, zdrowy psychicznie człowiek nie rozrzuca po swoim domu
    > i okolicy zakamuflowanej trucizny.

    Czyżbyś coś sugerował?
    Nie, swoich bliskich, znajomych i przyjaciół na pewno nie uszkodze. A
    złodzieja - chętnie, zależnie też, czy ukradnie bułkę, to mu np. każę okno
    umyć, aby na tę bułkę zarobił, czy ukradnie kasę, to uciąłbym łapę.
    Podkreślam, nie zamierzam rozpieszczać nikogo, kto mi zagraża.

    > Natomiast pewne roztrzepanie zdarzyć może się każdemu.

    Taxamo mogę sie zagapić i mnie walnie auto na przejściu. Kierowca pewnie
    odpowie, ale jeśli zagapienie nie jest np. wywołane chorobą, to wina jest
    też po mojej stronie i odpowiednio powinna za tym pójść odpowiedzialność.

    > Swoją drogą takie "cwaniaczki" jak ty same by prędzej czy później

    Kończą się argumenty, zaczynają się inwektywy? Hmm...

    > nadziały się na własną pułapkę ;->

    Nie ryzykuje tylko ten, kto nie żyje.

    > To ty potem będziesz musiał udowadniać, że zostali uprzedzeni.

    Pozwól więc, że to JA będę się o to martwić.

    > Nigdy nie miałeś dzieci. Oraz masz potężną sklerozę i nie pamiętasz
    > własnego dzieciństwa. Ewentualnie byłeś permanentnie trzymany na smyczy.
    > Dosłownej.

    > Jak będzie poprawnie oznaczone jako trucizna - to już jego problem.

    Jego problem, że się włamywał. Mój problem, jeśli to wypije ktoś, kto ma
    prawo znaleźć się u mnie na posesji.

    > Owszem. Jak będziesz chciał zrobić zamiast ogrodzenia zakamuflowaną fosę
    > o 10metrowej głębokości niezabezpieczoną przed przypadkowym wpadnięciem
    > kogoś lekko zataczającego się przy granicy też będziesz miał kłopoty.

    To by było za mało finezyjne. To nie ma łowić wszystkich, jak usiłujesz mi
    sugerować, tylko np. złodziei, bandytów, którzy zamierzają w jakiś sposób
    zagrozić mnie, czy moim bliskim.

    > Ponownie - tu nie chodzi o to, czy osoba która trafiła na twoją
    > zakamuflowaną truciznę była złodziejem, czy też twoim gościem, którego

    Ja rozróżniam te sytuacje.

    > nie zdążyłeś ostrzec.

    A o to już zadbam na pewno. O złodzieja zas dbać nie zamierzam nawet
    odrobinę.

    Wiesz, "Tourette'a" się leczy...