  • Data: 2012-03-06 22:49:03
    Temat: Re: uziemiać czy nie
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.03.2012 23:05, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > to zaindukowane prady

    No właśnie w to "indukowanie" to ja nie bardzo wierzę. Wszystkie
    przypadki jakich skutki widziałem da się wytłumaczyć wyrównywaniem
    potencjałów z różnych punktów uziemienia.

    > Ja bym dal jakies transile na wszystkim co nie jest gleboko pod ziemia,

    Ale transile między czym? Między przewodami zasilania, sygnałowymi - OK
    - tu napewno nie _zaszkodzą_, ale pomiędzy nimi a lokalnym uziemieniem?
    - o to właśnie pytam.

    Mirek.