    Subject: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5fe8444e$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <rsan4m$hj5$1@dont-email.me>
    <5fe9c53d$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <rsdfqg$5d7$1@gioia.aioe.org>
    <5feb1e8e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5feb8839$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fec4211$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fed18d9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Thu, 31 Dec 2020 10:16:38 +0100

    W dniu 2020-12-31 o 01:18, J.F. pisze:

    > No i wlasnie te nasze miedzywojenne plywaly czesto do USA, a potem
    > pasazerow zaczelo brakowac.

    Po 1wś panował kryzys bardzo mocno odczuwalny w USA.
    W latach dwudziestych tam nie było sensu emigrować.
    A w latach 30 to robili to głownie bardziej przewidujący żydzi.

    > To jak pasazer 3 klasy placi np 200$ za podroz, a 1 klasy 1000$, to kto
    > do kogo doplaca ?

    Jeśli pasażerów 3 klasy jest tysiąc, ich posiłki za cały rejs
    kosztują 50$ a pasażerów pierwszej stu i koszty ich posiłków
    to ponad tysiąc dolarów to jak myślisz?

    > Nie mowie nie, ale powodow moze byc multum.

    Ale nie spróbujesz ich wymienić.

    > Niemieckich pewnie wiecej.
    >
    > Pomysl raczej inaczej - czemu bogaty kontynentalny pasazer wybieral
    > niemiecki drogi statek, a nie tanszy angielski ?
    > U Cunarda byl gorszy standard 1 klasy?
    > A moze mniej rozrywek dla gentelmanow ... ale z cen by raczej wynikalo,
    > ze tych bogatych pasazerow bylo wiecej na angielskich statkach ...

    > Widac mieli wystarczajaco duzo wlasnych pasazerow ... albo np wcale im
    > nie zalezalo na biedocie w jedna strone ... bo kto zaplaci za podroz w
    > druga strone ?

    Doliczali tym płynącym w pierwszą stronę.
    W druga stronę to tylko 1 i 2 klasa.
    3 to pewnie jakieś wyjątki.