    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 15 Dec 2016 03:13:17 -0800 (PST)
    Subject: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 09:01:33 UTC+1 użytkownik Atlantis napisał:
    > Na studiach też nie zawsze jest lepiej. Kiedyś miałem okazję rozmawiać
    > ze znajomymi, którzy kończyli wtedy pisać prace magisterskie. Dyskusja
    > zeszła na jakieś cięższe tematy światopoglądowe. Czego to ja się wtedy
    > nie dowiedziałem...
    > 1) Nie można udowodnić, że magia nie istnieje. Dopóki nie dostarczysz
    > dowodu jej nieistnienia, można spokojnie zakładać, że jest prawdziwa.

    alez to sa podstawy filozofii i logiki, zwykle dotyczące rozważan istnienia Boga.
    Jesli hipotetycznie swiat duchowy (niematerialny) istnieje ALE nie ma punktów
    wspólnych z materialnym to nie można powiedziec, że nie istnieje. Ani ze istnieje.
    Zwykła logika. Potem mozna rozważac pewne punkty styku np wpływu swiata duchowego na
    materialny (np magia, religie).
    Jesli znajdziemy dzialania materialne niewytłumaczalne naukowo (np cud) a jakos tam
    "magiczne" to hipoteza istnienia swiata duchowego zaczyna sie uprawdopodabniać.
    Zwykle przedstawiciele naukowego materializmu w tym miejscu wycofują sie ze swojego
    oparcia o naukę i w obserwacjom jak najbardziej naukowym (np lekarzy) zaprzeczają -
    dołączając do tych których zwykle wyśmiewają czyli dla których wiara/niewiara jest
    podstawą :-)

    > 2) Ewolucja to tylko teoria, a więc jeszcze nie dostarczono dowodu jej
    > prawdziwości.

    Główny problem jest z początkiem - powstaniem naraz hardware i software w pierwszym
    organizmie :)

    b.