  • Data: 2016-12-15 20:54:09
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz"

    > Z punktu widzenia fizyki wyciąganie energii 'z jakiś zjawisk kwantowych'
    > brzmi tak samo jak wyciąganie energii z wirujacych magensów czy kółka
    > obracajęcego się w polu grawitacyjnym.
    > Wystarczy więc, że odpowiesz sobie na pytanie, czemu jesteś tym
    > zainteresowany i czemu, mimo technicznej wiedzy, się na to łapiesz.

    Ale można "pożyczyć" energię, problem w tym, że iloczyn wielkości
    pożyczonej energii i czasu nie może być większy od stałej Plancka :-(
    Mam!!!
    Załóżmy partię polityczną, za podstawowy postulat podajmy powiększenie
    stałej Plancka, bo jest zdecydowanie za mała! Patrząc na ilość
    zwolenników free energy, i na to, co dzieje się w naszym kraju, wygrane
    wybory mamy jak w banku.
    ---
    Stała Plancka nie przejdzie, ale 500+ przeszło