  • Data: 2016-12-15 21:19:07
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.12.2016 21:01, Vernon L. Pinkley wrote:

    > Tzn. co podważasz? Siłę ciągu?
    > http://arc.aiaa.org/doi/10.2514/1.B36120

    Nie ja.
    Kwestionowane jest to, czy zjawisko zachodzi.

    Jeden eksperyment w fizyce to mało, to nie socjologia.

    Właściwie było kilka grup to badających, ale jedna czy dwie
    już wycofałą się z wcześniej ogłaszanych wyników.

    Nie pamiętasz co było z zimną fuzją?
    Ogłosili, zę się udało. Parę grup powtórzyło
    i... im też się udało! A potem okazało się, że
    błędy pomiarowe i tyle.
    A pentakwarki z początku wieku?
    A bardziej historycznie, np N-ray.

    Jeszcze raz: to, że jednej czy trzem grupom badawczym
    wyszedł jakiś wynik, nie oznacza to, że odkryto
    coś nowego. Oznacza to, że komuś coś z danych wyszło
    i warto to przetestować.

    pzdr
    bartekltg