  • Data: 2010-01-20 14:04:34
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Waldek !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 12:59:55, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Waldek Godel n...@o...info, news:hhl6bxh1n6s4$.dlg@lepper.institute.com

    > Tak, nadal ma płacić, bo tak jest zapisane w umowie którą dowolnie
    > podpisał. Jak się nie podoba - nie podpisywać.
    > Ale podpisać i jęczeć, że się nie podoba, to już jest maksymalnie
    > szczeniackie.

    Jęczeć? Czy żądać wywiązania się z umowy przez operatora? Bo umowa dotyczy
    dwóch stron a nie tylko jednej!
    Ty uważasz, ze klient powinien tylko płacić, płacić i płacić?

    Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
    jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.

    I nadal chcesz płacić za usługę, która nie jest realizowana?
    Proszę bardzo, możesz tak robić jak tak lubisz.

    Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
    umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.

    --
    Hej!

    - Mistrz krzyżacki na obrazie Matejki staje dęba na koniu. -