  • Data: 2010-01-20 15:42:35
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Waldek !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 15:16:16, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Waldek Godel n...@o...info, news:kz2f1g5it9m9$.dlg@lepper.institute.com

    > Ależ usługa jest jak najbardziej realizowana, tylko Twój sprzęt się zepsuł

    Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
    Umowa była na firmę kolegi!!!
    Co prawda korzysta czasami przez komórkę ale dla niego nie jest to wygodne.
    Firma jego jest pozbawiona dostępu do Neta przez to, że operator prawie pół
    roku dosłownie ściemnia z modemem oddanym do naprawy.

    Mieszkamy w takiej "dziurze", że nie ma tu nic poza dostępem powiedzmy
    komórkowym. WiFi, WiMax, Tepsa itp... Nic takiego tu nie ma. No jest TPSA
    ale jak chcesz Net to ewentualnie pakiet 40h za 60zł. (max 56kbit)

    > I płacisz karę umowną za zerwanie umowy, tak jak się na to zgodziłeś
    > podpisując tą umowę

    Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
    wywiązuje z umowy.

    To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
    coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.

    --
    Hej!

    - Cały ciężar utrzymania chłopa w Egipcie spadał na barki kobiet. -