  • 1. Data: 2024-07-30 12:08:52
    Temat: Program do SMS
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    Znacie jakiś współczesny dobry program do SMSowania który nie wymaga
    dostępu do internetu? Kiedyś używałem m.in Champa, czy Textra`ę, w
    międzyczasie tak wyewoluowały że dzisiaj bez dostępu do netu nie nada.

  • 2. Data: 2024-07-30 13:59:09
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:v8ae47$2oegg$1@paganini.bofh.team
    > Znacie jakiś współczesny dobry program do SMSowania który nie wymaga
    > dostępu do internetu? Kiedyś używałem m.in Champa, czy Textra`ę, w
    > międzyczasie tak wyewoluowały że dzisiaj bez dostępu do netu nie nada.

    o to chodzi? -->
    https://play.google.com/store/apps/details?id=me.bri
    dgefy.main&hl=en

    https://tabletmonkeys.com/5-offline-messaging-apps-f
    or-staying-connected-without-internet-or-cellular-da
    ta/

    https://trueconf.com/blog/reviews-comparisons/offlin
    e-messaging.html

    https://www.google.com/search?sca_esv=ac57164e41e901
    0e&sca_upv=1&q=%28android+messaging+without+Internet
    %29&oq=%28android+messaging+without+Internet%29&aqs=
    heirloom-srp..

  • 3. Data: 2024-07-30 14:01:25
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:v8akis$594$1@news.chmurka.net
    [..............]
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=me.bri
    dgefy.main&hl=en

    moze niekoniecznie...

  • 4. Data: 2024-07-30 14:47:32
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.07.2024 o 14:01, 1634Racine pisze:
    > 1634Racine w news:v8akis$594$1@news.chmurka.net
    > [..............]
    dgefy.main&hl=en

    > moze niekoniecznie...

    Na pewno niekoniecznie?. Chodzi o stary dobry SMS który był w
    telefonach na długo przed tym zanim internet do nich trafił.

  • 5. Data: 2024-07-31 00:05:11
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:v8andp$2osl3$1@paganini.bofh.team
    > Na pewno niekoniecznie?. Chodzi o stary dobry SMS który był w telefonach
    > na długo przed tym zanim internet do nich trafił.

    ale pozostale linki migiem ulatwia poszukiwanie und wybor.

  • 6. Data: 2024-07-31 00:16:30
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.07.2024 o 00:05, 1634Racine pisze:

    > ale pozostale linki migiem ulatwia poszukiwanie und wybor.

    Ten TREP nie łapie, że chodzi o 2G a nie o program :)
    --
    Pixel(R)??

  • 7. Data: 2024-07-31 15:08:20
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 31.07.2024 o 00:05, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:v8andp$2osl3$1@paganini.bofh.team
    >
    > ale pozostale linki migiem ulatwia poszukiwanie und wybor.

     linki to jakaś ciężka artyleria rakietowa.. A ja pytam tylko czy ktoś
    zna dobry program do SMSowania który nie wymaga łącza internetowego aby
    wpieprzać użytkownikowi te swoje reklamy? Naprawdę już zapomniałeś co to
    są SMSy i na jakich zasadach działały programy je obsługujące, albo
    nadal działa ten systemowy który oferuje Google?

  • 8. Data: 2024-07-31 15:32:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.07.2024 o 15:08, Trybun pisze:

> [...]
    > są SMSy i na jakich zasadach działały programy je obsługujące, albo
    > nadal działa ten systemowy który oferuje Google?

    Mówisz o SMS z telefonu z Androidem? Każdy ma natywny.
    Jakiś zaawansowany potrzebujesz?

    Robert

  • 9. Data: 2024-07-31 21:03:51
    Od: Animka <a...@c...net>

> [...]
    > są SMSy i na jakich zasadach działały programy je obsługujące, albo
    > nadal działa ten systemowy który oferuje Google?

    Moje sms-y i mmms- nie wymagają połączenia internetowego.

    --
    animka

  • 10. Data: 2024-08-01 12:34:32
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Mówisz o SMS z telefonu z Androidem? Każdy ma natywny.
    > Jakiś zaawansowany potrzebujesz?
    >
    > Robert

    Tylko alternatywy dla tego natywnego, z wcześniej wymienionymi
    oczekiwaniami. Natywny ostatnio coś szwankuje z ustawieniem dźwięków
    powiadomień. Ustawiam jedno, a na drugi dzień znowu mam ogólnie wybrany
    dźwięk dla powiadomień.