  • Data: 2010-01-20 17:33:52
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 18:02:31 +0100, TZ napisał(a):

    > A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
    > płacić, płacić i płacić?

    Wtedy niezwłocznie skorzystać z niezgodności z rękojmią.

    > Czy z importerem aut masz zawartą umowę na świadczenie jakichkolwiek usług
    > poza serwisem gwarancyjnym dotyczącym naprawy auta?
    > Czy importer gwarantuje Ci bez-wypadkowość i nieśmiertelność w aucie?

    A jeżeli modemem jest Nokia i karta gwarancyjna Nokia Polska, a nie
    operatora?

    > Jeżeli podpisuję umowę z operatorem na świadczenie usług to chcę by ów
    > operator się z tego wywiązywał w czasie trwania umowy.

    Po raz kolejny - operator się wywiązuje. Nie podoba się, to kup sobie modem
    na wolnym rynku.

    > Jeżeli operator nie może tego zapewnić to nie powinien zawierać i zmuszać(!)
    > do umowy terminowej tylko zawrzeć zwykłą umowę, którą każda ze stron może
    > wypowiedzieć w dowolnym czasie.

    Ależ proszę bardzo, kup sobie modem na wolnym rynku, będziesz miał umowę
    bez cyrografu.

    > I sprawa trafi do sądu.
    > Bo ja na pewno nie będę nigdy płacił za usługi, których nie otrzymuję.
    > Patrz Net z TV kablowej, jeden kolega podał tu przykład.

    Usługi otrzymujesz. Modem w TV kablowej jest własnością operatora a nie
    klienta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel