  • 1. Data: 2024-08-01 11:32:44
    Temat: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Pojebało ich czy to jakiś wirus?

  • 2. Data: 2024-08-01 12:35:25
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 01.08.2024 o 11:32, _Master_ pisze:
    > Pojebało ich czy to jakiś wirus?

    Pojebało. Jeżeli Yanosik to tylko jakaś starsza wersja i pod żadnym
    pozorem nie aktualizować bo ostatnimi czasy autorzy małpiego rozumu
    dostali..

  • 3. Data: 2024-08-01 12:52:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-08-2024 o 12:35, Trybun pisze:

    > Pojebało.

    A jak Twoim zdaniem na się łączyć z radiem w samochodzie, gdy radio
    odtwarza muzę z radia/działa fabryczna nawigacja?

    Tylko symulowane połączenie telefoniczne wchodzi w rachubę.

    Yanosik tutaj jest ewenementem, żadna inna nawigacja tego nie potrafi.

  • 4. Data: 2024-08-01 13:57:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 12:52, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Tylko symulowane połączenie telefoniczne wchodzi w rachubę.
    >
    > Yanosik tutaj jest ewenementem, żadna inna nawigacja tego nie potrafi.

    Bez zgody na to uprawnienie yanosik u mnie działa poprawnie.
    Nie używam fabrycznej bo wiadomo że jest GORSZA (nawet jakbym ją miał ;-) )
    On ma nawigować i odtwarzać komunikaty.

    Mam dzwonić janosikiem a nie domyślną aplikacją tekefonu? PO CO?

    PS. W tym komunikacie jest mowa o dokładnej lokalizacji.

    W systemie są ustawienie aby używać do tego również nadajników GSM.

    Co z tym mają wspólnego połączenia telefoniczne?

  • 5. Data: 2024-08-02 13:40:44
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    >
    > Tylko symulowane połączenie telefoniczne wchodzi w rachubę.
    >
    > Yanosik tutaj jest ewenementem, żadna inna nawigacja tego nie potrafi.

    Odniosłem się tylko ogólnie do tego bajzlu jaki jest robiony ostatnio na
    Yanosiku.
    A jak łączyć z radiem, zasadniczo takie rzeczy robi się poprzez bluetooth.

  • 6. Data: 2024-08-02 13:45:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-08-2024 o 13:40, Trybun pisze:

    > Odniosłem się tylko ogólnie do tego bajzlu jaki jest robiony ostatnio na
    > Yanosiku.

    Czyli nie masz pojęcia o czym piszesz, ale musisz pisać?

    > A jak łączyć z radiem, zasadniczo takie rzeczy robi się poprzez bluetooth.

    A niby jak inaczej miałby "zadzwonić" w radiu, jak nie przez połączenie
    bluetooth?

    Tyle że nie przez połączenie kanałem "media", bo ten jest zajęty, a
    połączeniem głosowym.
    I żeby to (udawane) połączenie wykonać telefon musi mieć do tego prawa.

  • 7. Data: 2024-08-02 14:12:11
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 02.08.2024 o 13:45, Cavallino pisze:

    > Czyli nie masz pojęcia o czym piszesz, ale musisz pisać?

     Potrafisz wskazać gdzie napisałem coś co mija się z stanem faktycznym,
    i kto, tu pisze o dupie maryni zamiast na temat?

> [...]
    > połączeniem głosowym.
    > I żeby to (udawane) połączenie wykonać telefon musi mieć do tego prawa.

    Nie polemizuję z tym co masz w aucie i z jakich metod korzystasz. Ja w
    swoim używam bluetootha do łączenia z radiem samochodowym, gdy ktoś
    dzwoni czy jest jakiś inny sygnał to radio się wycisza. Ale jak już
    wspomnieniem - nie jest to temat w którym miałbym mieć jakieś ostateczne
    zdanie. Odpowiadając autorowi chciałem tylko powiedzieć że ostatnimi
    czasy Yanosik się zbiesił a nie jest to wina wirusa..

  • 8. Data: 2024-08-02 14:38:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-08-2024 o 14:12, Trybun pisze:

    >  Potrafisz wskazać gdzie napisałem coś co mija się z stanem faktycznym,
    > i kto, tu pisze o dupie maryni zamiast na temat?

    > Nie polemizuję z tym co masz w aucie i z jakich metod korzystasz.

    Ale polemizujesz z sensem uprawnienia Yanosika do wykonywania połączeń
    głosowych.
    Mimo że już Ci napisałem, do czego ich używa, jak krowie na rowie.

    Wypadałoby podziękować za wzbogacenie wiedzy i zakończyć zbędną dyskusję.

    Ja w
    > swoim używam bluetootha do łączenia z radiem samochodowym, gdy ktoś
    > dzwoni czy jest jakiś inny sygnał to radio się wycisza.

    Ale nie o tym gadamy, nadal nie rozumiesz co czytasz.
    HINT: Jak Yanosik nie będzie miał prawa do wykonywania połączeń, to do
    Ciebie NIE "zadzwoni" na radio.

    A połączenia po kanale "media" nie usłyszysz, o ile nie będziesz miał
    radia w trybie "media", czyli odtwarzania muzy z BT.

  • 9. Data: 2024-08-02 17:25:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > połączeniem głosowym.
    > I żeby to (udawane) połączenie wykonać telefon musi mieć do tego prawa.

    Ja dzwonię telefonem podczas działania Yanosika.

    Robię to od wielu lat.

    Jaki masz problem z tymi połączeniami?

  • 10. Data: 2024-08-02 17:51:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Aug 2024 12:52:22 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Tylko symulowane połączenie telefoniczne wchodzi w rachubę.
    >
    > Yanosik tutaj jest ewenementem, żadna inna nawigacja tego nie potrafi.

    Cos naciągasz.

    Uprawnienie do telefonu mam wyłaczone.
    A przez radio ostrzega.

    J.