  • 1. Data: 2024-07-26 23:56:24
    Temat: 4G na VoLTE - zmiana u providera
    Od: universi <u...@i...pl>

    Mój provider zmienił technologię przesyłu z 4G na VoLTE. Patrzyłem w
    telefonie i niestety nie ma takiej opcji więc stanąłem w obliczu zmiany
    telefonu. Chcę kupić jakiś telefon z 5G w związku z czym mam pytanie:
    Czy technologia 5G implementuje wstecznie technologię VoLTE ?

  • 2. Data: 2024-07-27 01:49:32
    Temat: Re: 4G na VoLTE - zmiana u providera
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 26.07.2024 o 23:56, universi pisze:
> [...]
    > telefonu. Chcę kupić jakiś telefon z 5G w związku z czym mam pytanie:
    > Czy technologia 5G implementuje wstecznie technologię VoLTE ?

    Volte to ma chyba każdy smartfon, niezależnie czy masz 4G czy nie masz.
    Volte ustawiasz w opcjach kart SIM.

    --
    animka

  • 3. Data: 2024-07-27 13:29:09
    Od: universi <u...@i...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 00:49, Animka pisze:
    [..]

    > Volte to ma chyba każdy smartfon, niezależnie czy masz 4G czy nie masz.
    > Volte ustawiasz w opcjach kart SIM.

    Mój telefon to: Cubot KingKong Mini2 (dual sim) i nie widzę w nim
    opcji kart SIM. Zainstalowałem w nim teraz:

    VoLTE Check-Know VoLTE Status

    i odostałem odpowiedź: Your device does't supports VoLTE

    więc podtrzymuję pytanie o to czy 5G implementuje technologię VoLTE
    bo chodzi mi o kupno telefonu żeby po prostu rozmawiać. W chwili
    obecnej mogę przyjmować tylko sms'y.

  • 4. Data: 2024-07-27 14:41:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2024 12:29:09 +0100, universi napisał(a):

    > więc podtrzymuję pytanie o to czy 5G implementuje technologię VoLTE
    > bo chodzi mi o kupno telefonu żeby po prostu rozmawiać. W chwili
    > obecnej mogę przyjmować tylko sms'y.

    IMO każdy standard telefonii obsługujący Internet może obsłużyć VoLTE.
    Jeśli nie obsługuje to nie wina implantacji tylko braków w systemie
    operacyjnym.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2024-07-27 14:42:39
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 13:29, universi pisze:

> [...]
    >
    > więc podtrzymuję pytanie o to czy 5G implementuje technologię VoLTE
    > bo chodzi mi o kupno telefonu żeby po prostu rozmawiać. W chwili

    Kup telefon znanej firmy a nie firmy krzak z nie wiadomo skąd.

  • 6. Data: 2024-07-27 15:12:33
    Od: universi <u...@i...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 13:42, RadosławF pisze:

    [..]
    > Kup telefon znanej firmy a nie firmy krzak z nie wiadomo skąd.

    Pół roku temu kupiłem Samsung Galaxy A12 i program zainstalowany przed
    chwila Volte Check pokazał że moje urządzenie będzie mogło obsłużyć
    VoLTE, problem w tyn że nigdy tego telefonu nie użyłem ponieważ coś się
    stało z kartą SIM która jest nie tylko z innej sieci jak również
    straciła ważność. Coś się z nia w środku stało że mimo użycia firmowego
    "szpilorka" nie mogę jej wyjąć, a było by to kluczowym dla sprawy, więc
    może ten temat byłby do rozwinięcia, nie mam jednak pomysłu jak to
    zrobić w "cywilizowany" sposób.

  • 7. Data: 2024-07-27 15:28:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2024 14:12:33 +0100, universi napisał(a):

    > że mimo użycia firmowego
    > "szpilorka" nie mogę jej wyjąć,

    Użyj żyletki i wydłub osłonkę. No fakt, skąd tu dziś żyletkę :) Może się
    skleiła brudem, kropla spirytu pomoże.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2024-07-27 15:49:14
    Od: universi <u...@i...pl>

    > Użyj żyletki i wydłub osłonkę. No fakt, skąd tu dziś żyletkę :) Może się
    > skleiła brudem, kropla spirytu pomoże.

    Też o tym już myśłałem, ale na razie musze skombinować żyletkę lub coś
    podobnego na grubość i sztywność.

  • 9. Data: 2024-07-27 16:26:24
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    > Użyj żyletki i wydłub osłonkę. No fakt, skąd tu dziś żyletkę :)

    Ostatnio widziałem żyletki w Kauflandzie.

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 10. Data: 2024-07-27 16:43:04
    Od: universi <u...@i...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 15:26, ALEX Martinez pisze:
    [..]
    > Ostatnio widziałem żyletki w Kauflandzie.

    Ok. Dziękuję. Pojadę dopiero po niedzieli.