  • Data: 2010-01-20 14:12:10
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
    > jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.

    Czy jak kupisz telefon za złotówkę (komórkę), to też możesz przestać
    płacić abonament gdy ci się telefon zepsuje?

    Z Liveboxem jest inaczej, bowiem nie kupuje się go, tylko dzierżawi.

    > I nadal chcesz płacić za usługę, która nie jest realizowana?
    > Proszę bardzo, możesz tak robić jak tak lubisz.
    >
    > Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
    > umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.

    Najpierw trzeba umowę rozwiązać, a nie po prostu przestać płacić.
    Możliwość rozwiązania umowy przez operatora w przypadku braku płatności
    wynika z umowy i ustawy. Prawo do rozwiązania umowy przez klienta raczej
    nigdzie nie jest zapisane, umowa opiewa bowiem na usługę
    telekomunikacyjną, dodawany sprzęt jest tylko promocyjnym dodatkiem.

    --
    Liwiusz