eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    From: "kk" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Date: Sun, 12 Jun 2011 10:23:48 +0200

    > Czy ktoś wykonywał udaną modyfikację jakiejś chińskiej uniwersalnej
    > kamerki cofania "rear view camera" "parking camera" itd coś jak:
    > http://www.dealextreme.com/p/ir-night-vision-embedde
    d-parking-video-camera-with-matching-drill-bit-dc-12
    v-ntsc-16876
    > http://www.dealextreme.com/p/e350-vehicle-rear-sight
    -waterproof-video-camera-with-7-led-night-vision-dc-
    12v-ntsc-50612
    > itp w celu wyłączenia funkcji mirror (lustrzanego odbicia obrazu) oraz

    Specjalnie dla ciebie rozebrałem jedną taką kamerę - tą z 7-LED.
    W środku spodziewałem się gluta. A tu okazało się, że gluta nie ma.
    Zrobiłem fotkę elemetów.

    http://www.port.az.pl/kam/

    Kamera pracuje w systemie NTSC.
    W zupełnej ciemności odbiera obraz IR dzięki oświetlaczowi LED.
    Generuje kolorową siatkę której też chciałbym się pozbyć.

    Kupiłem ją kiedyś jako dodatek do łącza video 2,4 GHz.

    Pozdr.