eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
  • Data: 2011-06-26 11:00:44
    Temat: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/Bs1rZT_o3D4aBF
    fVFTzZYQ?feat=directlink
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/m__zG9nHWnF-5Z
    qinhlUrg?feat=directlink

    dzieki

    > Wykonanie - płytka jest identyczna jak w okrągłych kamerkach "w rurce"

    no tak szkoda projektowac nowa ;P

    > do wsadzenia w otwór, wklejona na dużo gluta na gorąco. Dekielek jest
    > przykręcony czterema wkrętami "na maksa" (zdemolowałem je usiłując
    > odkręcić) i uszczelniony na krawędzi jakimś czarnym gumowym glutem
    > (podobnie jak przewód w tulejce)

    http://www.goodluckbuy.com/1-4-mini-car-rear-view-ir
    -reversing-night-vision-backup-camera-ac-308l.html

    ja taka kupilem, w sumie dla zabawy ale moze zamontuje ;-) Tez ma te linie, w
    sumie w aucie nie przeszkadza ale jak rozumiem do innych celow potrzeba? Jest
    wielkosci kciuka(!) ma bardzo szeroki kat, kolory takie sobie, w ciemnosci duzy
    szum ale cos tam widac. I jak takie cos otworzyc ;> mlotkiem i delta Diracka
    ;>? Tam na bank jest "glut" a nie chip normalny :/ A jaki sensor obrazu - kto
    to wie...

    Liczylem ze ten chip OV79[4|5]0 w nocy sie przelacza na B/W i widac bardzo
    dobrze ale w mojej kamerze do konca gnoj chce podawac kolorowy obraz :/ Moze
    mam inny chip?

    A w tej twojej co jest przy cieminicy (nie mowie o ciemnosci jak w d... ale tak
    juz prawie po zachodzie slonca)?

    No plytka jeszcze musi byc wyjeta w Twoim wypadku - prosze o dodatkowe fotki
    jak juz ja wyjmiesz i cos wskorasz, nawet jak zepsujesz :-)

    Z ciekawostek zamowilem tez spy camera i znalazlem poradniki z pomyslem na
    przeniesienie kamerki ala laparoskop, tylko potrzeba 24zyl ultra cienkiego
    kynaru - da rade z cewki DNE 0.2mm chyba tam jest. I masz swoj "prawie jak"
    laparoskop za mala kase :-)

    http://www.chucklohr.com/808/ tu masz o tych kamerkach (mam #8 a najlepsza #3),
    a przerobka http://www.youtube.com/watch?v=sUdsz_mURgo . Nie wiem jaki obraz
    zapodaje ten chip i jak go przetrawic ale jest to bardzo male i ma cholernie
    waski kat patrzenia ;-( (moze 30*). Tak czy siak te sklepy skosnookie sa
    niezle, nikt mnie jeszcze nie oszukal. Moze tylko Polacy tacy sa...