eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
  • Data: 2011-06-11 21:17:27
    Temat: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś wykonywał udaną modyfikację jakiejś chińskiej uniwersalnej
    kamerki cofania "rear view camera" "parking camera" itd coś jak:
    http://www.dealextreme.com/p/ir-night-vision-embedde
    d-parking-video-camera-with-matching-drill-bit-dc-12
    v-ntsc-16876
    http://www.dealextreme.com/p/e350-vehicle-rear-sight
    -waterproof-video-camera-with-7-led-night-vision-dc-
    12v-ntsc-50612
    itp w celu wyłączenia funkcji mirror (lustrzanego odbicia obrazu) oraz
    (przede wszystkim) wyłączenia tej wkurzającej siatki linii nakładanej na
    obraz?
    Spotkałem w paru miejscach info "szukaj w środku opornika smd 10k, jak
    go wylutujesz, to mirror zniknie" ale nie mogę znaleźć potwierdzenia ani
    dowodu, czy to nie czyjeś pobożne życzenie. Otwarłem dwie różne kamerki
    (niestety - obie na takim samym pcb) - nie widać żadnych zwieralnych pól
    konfiguracyjnych na pcb, czip w postaci "czarny glut na pcb", liczba
    zewnętrznych elementów zminimalizowana na maksa - odlutowanie
    któregokolwiek z 3 oporników powoduje całkowity brak obrazu...

    Potrzebuję kamery:
    - małej (typowa przemysłówka odpada)
    - wodoodpornej/kroploszczelnej (przynajmniej od strony soczewki)
    - o jak najszerszym kącie widzenia (chętnie 170', rybie oko, judasz z
    drzwi itp)
    - kolorowej, ale koniecznie w systemie NTSC
    - dobrze by była "0lux" z diodami wbudowanymi, ale obejdzie się
    (najwyżej dodam oświetlacz zewnętrzny)
    ... więc najbardziej by się nadała jakaś "kamera cofania" przewidziana
    do zamontowania w zderzak, gdyby nie to że przeważnie dają na obrazie
    jakąś siatkę bez sensu, i obraz lustrzanie odbity.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173