eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
  • Data: 2011-06-12 11:07:41
    Temat: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-12 10:23, kk pisze:
> [...]
    d-parking-video-camera-with-matching-drill-bit-dc-12
    v-ntsc-16876
    -waterproof-video-camera-with-7-led-night-vision-dc-
    12v-ntsc-50612

    > Specjalnie dla ciebie rozebra?em jedn? tak? kamere - t? z 7-LED.
    > W ?rodku spodziewa?em sie gluta. A tu okaza?o sie, ?e gluta nie ma.
    > Zrobi?em fotke elemetów.
    >
    > http://www.port.az.pl/kam/
    Dzieki. HW zupełnie inne (u mnie pcb jak z chińskiego zegarka - czarny
    glut, kwarc, ze 3 oporniki i kondensatory smd, a po drugiej stronie
    obiektyw). A jakość wykonania... ;/ no cóż- cena czyni cuda, na
    szczęście duży nadmiar kalafonii daje warstwę antykorozyjną :)
    Jak z kątem widzenia takiego sprzętu? Chińczyk nawet nie próbuje podawać...

    Trzeba by dorwać różne kamerki z podobnym hw i porównać zawartość tego
    24c02, a oporników 10k jest trochę dużo do testowania metodą
    prób-i-błędów ;)

    Albo jeszcze prościej - wziąć obudowę z takiej kamerki (zakładając że
    przypomina choć trochę IP65) i wsadzić do niej zwykłą płytkówkę?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173