eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyceny tesli 3sRe: ceny tesli 3s
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.redatomik.org!n
    ewsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!pee
    r.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news
    .highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: ceny tesli 3s
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <0...@g...com>
    <17mv51ksdsygf$.dlg@myjk.org> <4...@m...org>
    <q5n4mh$pe4$1@node1.news.atman.pl>
    <5c7f9a9b$0$483$65785112@news.neostrada.pl> <p...@m...org>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 6 Mar 2019 13:22:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5c7fbb93$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.101.27
    X-Trace: 1551874963 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 505 79.191.101.27:52463
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2640
    X-Received-Body-CRC: 2591481327
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651510
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-06 o 12:38, Myjk pisze:
    > Wed, 6 Mar 2019 11:02:03 +0100, T.
    >
    >> Ja też pojeździłem elektrykiem (Kangoo) i mam podobne odczucia. Ale to
    >> chyba wynika z tego, że elektryk jest cichy i to podbija wszelki hałas z
    >> zewnątrz, a nie jest to wynik jedynie słabego wyciszenia.
    >
    > Otóż to, co tylko potwierdza ile hałasu robi silnik spalinowy.
    >
    > Poza tym z tego co widzę odpisujesz Mareczkowi, który siedzi u mnie w
    > klopie -- a to po porzedniej dyskusji o elektrykach, w której próbował
    > nieudolnie wykazywać że diesel jest równie cichy co Leaf. Po czym się
    > okazało, że porónywał jakąś limuzynę (AFAIR Mercedesa) z segmentu E tj. 3x
    > droższe auto od Leafa który wychodzi gdzieś z segmentu C. No cóż, ja
    > porównałem elektryka z segmentu A do spaliniaka segmentu D i EV pobił ciszą
    > na głowę ICE (pomijając oczywiście walące zawieszenie, bo z tyłu belka
    > była).
    >
    >> Wniosek - elektryki powinny być bardziej wyciszone na hałas z zewnątrz,
    >> a nie - od silnika.
    >
    > Wyciszenie podniesie znacznie koszty. EV i tak już są znacznie cichsze
    > -- odczucia malkontentów którzy rzetelnie nie potrafią spojrzeć nie mają
    > większego znaczenia.
    >
    Wydaje mi się, że niekoniecznie. Na początku będzie koszt zbadania, co
    powoduje hałas (układ jezdny, opony, opływ powietrza), a potem to trochę
    gumy/filcu i już. To nie powinno kosztować dużo przy całym koszcie
    produkcji.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: