  • Data: 2019-03-07 00:20:50
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-06 22:14, s...@g...com wrote:
> [...]
    akumulatory do komorek to zazwyczaj lezaki magazynowe. A przynajmniej u nas.

    > Mialem na mysli baterie kupowane na wymiane. Po tym jak fabryczna padnie.

    Ale fabryczne też raczej nie wytrzymują 10 lat

    > Nowe sa zazwyczaj swieze. Potem korzystasz z fona te 2 lata i jak bateria zdycha to
    probujesz kupic nowa na wymiane na jakims alegro czy w punkcie gsm. A tam zonk.

    No widzisz 2 lata a mowa o tym jakoby w elektrykach baterie wytrzymywały
    10 lat bez istotnego pogorszenia właściwości.

    > Dotychczasowa jest z 2015-02 a ta "nowa" z 2015-11
    > Jak nie spojrzysz/sprawdzisz przed zakupem to kupujesz stara i po roku znowu do
    wymiany.
    > I sie dziwisz co to sie stanelo...

    Możemy sprawdzić ile podziała. Zmieniałem w poprzednie wakacje.