  • Data: 2019-03-06 21:35:52
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 marca 2019 10:49:22 UTC-6 użytkownik T. napisał:
> [...]
    -500-000-km-przebiegu-i-nigdy-nie-bylem-bardziej-szc
    zesliwy-czytelnik/

    > Czy pojemność baterii spada w czasie liniowo?

    Nie. I raczej ich trwalosc jest nie zwiazana z tym jak sie je uzywa ani ile laduje.
    Wieksza korelacja jest z czasem od wyprodukowania.

    Tak przynajmniej jest przy LiIon uzywanych w komputerach i komorkach.

    O ile ogniwa typu 18650 sa relatywnie dostepne w niezbyt starym wieku o tyle juz
    akumulatory do komorek to zazwyczaj lezaki magazynowe. A przynajmniej u nas.