  • Data: 2019-03-06 21:39:08
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 marca 2019 08:14:46 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale żeby nie było tak różowo, to dowiedziałem się, że w mojej Tesli
    > dwa razy wymieniono silnik: przy 120 i 190 tysiącach kilometrów.
    > To zresztą dość częsta przypadłość w starszych Teslach na początku
    > eksploatacji: gdy tylko silniki zaczynały stukać lub wydawać dziwne
    > odgłosy, producent natychmiast je wymieniał.
    > Na gwarancji."

    O ile sie te gwarancje mialo.
    Na jutubie jest pare kanalow i tam relatywnie czesto temat silnikow sie pojawia.

    A nawet jak to nie wada fabryczna to po paru setkach tysiecy km lozyska w takim
    silniku beda do wymiany.
    I wtedy trza liczyc sie z wydatkiem na poziomie 4-9kUSD (czy jakos tak, pamietam
    zgrubsza).

    Wiec jak ktos piszczy ze wtryski padaja czy dwumasa to przy tesli slychac go nie
    bedzie bo piski beda w ultradzwiekach...