-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl> <k0m1ml$850$1@news.vectranet.pl>
<o...@l...mshome.net> <k0vhu7$2qv$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net> <k106p2$g89$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
<ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
<k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
<1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
<k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
<1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
<k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
<503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
<503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: autostrada szybciej
Date: Mon, 27 Aug 2012 19:29:19 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 118
Message-ID: <503bae6f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.38.96
X-Trace: 1346088560 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26690 83.27.38.96:56079
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5889
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464682
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:k1g856$vl5$...@m...internetia.pl...
W dniu 2012-08-27 17:56, J.F pisze:
>>>>> Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z realizacją.
>>>> Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
>>>> kolejnosci ?
>>> A kto pisał tylko o równoległych?
>> A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal
>> prostopadlych ?
>A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
>częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
>A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
>a nie "wzdłuż".
Jak bede mial interes z Wroclawia do Poznania to nie pojade
autostrada, chocbym nawet bardzo chcial.
Ale jak bede mial z Wroclawia do Katowic ... wskazesz jakas dobra i
tania droge ?
No dobra, powiedzmy ze to bedzie interes z Trzebnicy do Oswiecimia,
zeby nie bylo tak zlosliwie ..
A z Wrocka do Warszawy ... tirmani chyba tak chetnie nie jezdzili A4,
nawet jak bylo "za darmo".
>>> A co to jest "ciężki tir"? Jak najbardziej tną po wojewódzkich.
>> Taki ktory ma ponad 8t dopuszczalnego nacisku na os. Im tylko po
>> niektorych wojewodzkich wolno.
>Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
>ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
>do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
>i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.
Nie, wojewodzkich nie, 51 pozycji tylko wymienionych.
>> Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na przednie
>> kola
>> jest chyba mniej ?
>Zwykły ma często 6 osi.
Kiedy taki widziales ?
>Większość zestawów spełnia wymóg 8 ton na oś.
Byc moze, ale z drugiej strony ... producenci sprzedaja ciagniki
siodlowe w wersji 8t na tylna os ?
>>> A co to są 3 minuty?
>> W kwestii czekania - niewiele. W kwestii zademosntrowania ze
>> autostrada
>> pracuje z pelna wydajnoscia (bramek) - wiele.
>???
Jest kolejka. A wiec kasy pracuja na pelnej wydajnosci. I nie wazne
czy ona ma minute czy godzine - samochodow chce skorzystac z
autostrady wiecej niz ona moze przerobic.
Z tym ze taka 1-minutowa to mogla byc pechowa fluktuacja w chwili
obserwacji, a taka 30-minutowa to sie tak szybko nie rozwieje ..
>> Bo ja wiem czy takie nieuczesczane ... ale jak widze ze na 4
>> szlabanach
>> wjazdowych - gdzie sie tylko pobiera bilet - we wrocku stoi
>> kolejka, w
>> Gliwicach do wyjazdu ponoc stoi kolejka, a na kilku zjazdach po
>> drodze
>> kolejki nie ma - to wyciagam wniosek ze oni daleko jada .. i jak
>> widac
>> placa :-)
>Nadal mamy jeden felerny fragment.
Dwa, bo pod Katowicami i Krakowem tez sa kolejki :-)
>>> Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z
>>> czym
>>> do ludzi...
>> 552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi te
>> 150km
>> we wladaniu Kulczyka.
>Tak, to z fragmentami A2 + A4.
dodaj stalexport i sie okaze ze 40% autostrad krajowych bylo platnych
:-)
>> W sumie to nie wazne ile - wazne ze ciezarowki sie ustawialy do
>> kas, a
>> nie omijaly bokiem ...
>Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by się
>ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
>płaciły.
Ustawianie do kas swiadczy o tym ze bylo ich duzo.
>> zreszta teraz tez specjalisci twierdza ze
>> ciezarowki na autostrady wroca, jak sie podliczy calosc kosztow a
>> kryzys
>> czesciowo minie, to sie po prostu zaczna oplacac. Szczegolnie na
>> "panstowych", gdzie taniej, i szczegolnie jak na drodze obok stoi
>> viatoll :-)
>Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by z
>nich nie zwiały.
Oj tam, rzad tu o przyszlych pokoleniach mysli, co mu tam rok czy dwa
..
>> Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo, ale
>> nadal
>> sporo przez bramki na A4 przejezdza.
>DK91 pełna, a A1 pustawa...
w godzinach szczytu dni powszednich tez ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.12 20:06 J.F
- 27.08.12 20:08 Artur Maśląg
- 27.08.12 20:40 J.F
- 27.08.12 22:02 Artur Maśląg
- 28.08.12 01:00 J.F.
- 28.08.12 09:57 news.wp.pl
- 31.08.12 11:44 WildS
- 06.09.12 10:27 w...@h...com
- 06.09.12 11:12 J.F
- 06.09.12 23:01 w...@h...com
- 06.09.12 23:15 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 01:20 J.F.
- 07.09.12 01:37 J.F.
- 07.09.12 08:48 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 10:04 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=