  • 1. Data: 2024-10-14 21:09:28
    Temat: pedał gazu bez linki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    źle mi się z tym jeździ. Mam tendencję do coraz słabszego naciskania
    gazu. Przyduszam silnik a on po chwili namysłu wyrywa jak narowisty
    koń. Myślałem, że sprzęgło się ślizga ale nie.

    W Polsce jak wsiadam w głupiego starego passata to przez pierwszy dzień
    piłuję obroty bo pedał czuły.

    Musze sobie kartkę postawić na zegarach.
    Piotrze ciśnij pedał jak drech z BMW, jak 40 latek dzieciaty co
    wymienia sprzęgło co 3 lata.

    Samochód musi wiedzieć, że chcesz jechać do przodu :)

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 2. Data: 2024-10-14 22:03:14
    Temat: Re: pedał gazu bez linki
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2024 o 21:09, PiteR pisze:
> [...]
    > wymienia sprzęgło co 3 lata.
    >
    > Samochód musi wiedzieć, że chcesz jechać do przodu :)

    Nichuj nie wiem o co Ci chodzi. Jeżdżę czymkolwiek i zawsze dobrze. Nie
    używam też "tępomatów" bo to dobre dla geriatrii chyba:)...i nie mam
    problemów z utrzymaniem nogi nawet przy 200km na autostradzie, równo.
    Sprzęgła też nie palę.
    --
    Pixel(R)??

  • 3. Data: 2024-10-14 22:04:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > wymienia sprzęgło co 3 lata.
    >
    > Samochód musi wiedzieć, że chcesz jechać do przodu :)

    Ja też mam bez linki ...

    .. w Twizy :-)

  • 4. Data: 2024-10-14 22:25:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vejtel$32gi9$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

> [...]
    > chyba:)...i nie mam problemów z utrzymaniem nogi nawet przy 200km
    > na autostradzie, równo. Sprzęgła też nie palę.

    może to peseloza, paraliź lenistwo stopy.

    tam jest jakiś potencjometr? czy można programować narost obrotów?
    https://allegro.pl/oferta/pedal-gazu-org-audi-seat-s
    koda-vw-1k1721503l-12662199739

    Ciekawe jak na pedał reaguje elektryk.
    Czy od zera i czy liniowo przyśpiesza.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 5. Data: 2024-10-14 22:38:59
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2024 o 22:04, io pisze:

    > Ja też mam bez linki ...

    > .. w Twizy :-)

    To nie jest samochód :]
    --
    Pixel(R)??

  • 6. Data: 2024-10-14 22:44:02
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2024 o 22:25, PiteR pisze:

    > może to peseloza, paraliź lenistwo stopy.
    >
    > tam jest jakiś potencjometr? czy można programować narost obrotów?

    Nie.

    No coś na kształt "potencjometru" ale fajne jest to, że wolne obroty są
    programowalne jako "zawsze takie same".

    > Ciekawe jak na pedał reaguje elektryk.
    > Czy od zera i czy liniowo przyśpiesza.

    Znów nie czaję. Masz potencjometr w nodze czy jak? Ja mam normalnie,
    wduszam tyle ile potrzebuję i się nie zastanawiam czy to połowa czy 1/5.

    --
    Pixel(R)??

  • 7. Data: 2024-10-14 22:51:54
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2024 o 22:44, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    >>
    > Znów nie czaję. Masz potencjometr w nodze czy jak? Ja mam normalnie,
    > wduszam tyle ile potrzebuję i się nie zastanawiam czy to połowa czy 1/5.

    Ostatnio nawet "opracowałem" metodę meganiskiego spalania. Mieszkam na
    "małym osiedlu" czasem i jak odpalam auto, to natychmiast JEDYNKA ale
    bez gazu...auto ma "ssanie" więc problemów nie robi i potem, 2,3,4,5 BEZ
    GAZU i się toczę 50km/h jakieś 5 minut nim osiągnie temperaturę roboczą.
    Potem już normalnie pedałuję, jak się ssanie wyłączy i obroty spadną. W
    ogóle często wciskam 5 bieg przy 60km/h i się toczę po mieście z
    "dozwoloną". Spalanie spadło z 8l do 5l dla Renault Clio/Skoda podobnie.
    Mam jeszcze KIA w dieslu, automat więc tutaj nichuja, nie oszukam :)

    --
    Pixel(R)??

  • 8. Data: 2024-10-14 22:56:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.10.2024 o 22:38, Pixel(R)?? pisze:

    > To nie jest samochód :]

    Microcar nie jest car'em?

    Byś się skoncentrował na clue sprawy. Jaką k.. linkę mógłbym mieć w Twizy?

  • 9. Data: 2024-10-14 22:57:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > może to peseloza, paraliź lenistwo stopy.
    >
    > tam jest jakiś potencjometr? czy można programować narost obrotów?

    Który? Weź sobie pożycz i sprawdź a nie wymyślaj!

  • 10. Data: 2024-10-14 22:58:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nie.
    >
    > No coś na kształt "potencjometru" ale fajne jest to, że wolne obroty są
    > programowalne jako "zawsze takie same".

    Też mam 'zawsze takie same', czyli zero :-)