  • Data: 2024-03-04 19:13:36
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/03/2024 14:56, Piotr Gałka wrote:
    > Chcą prowadzić firmę, ale aby to robić trzeba mieć kapitał.
    > Nie mają kapitału więc jedyną możliwością aby prowadzić firmę jest
    > jednocześnie w niej pracować. Czy to tak trudno ogarnąć?
    >
    > W latach 80-tych jako nauczyciel akademicki zarabiałem około $13
    > miesięcznie. Brat podobnie zarabiał pracując w PAN-ie.
    > Na bazie takiego 'kapitału' w 88r założyliśmy firmę.
    > Uczciwi ludzie w PRLu raczej wszyscy dysponowali mniej więcej tylko
    > takim 'kapitałem'.
    >
    > Spotykaliśmy się co sobotę, pożyczaliśmy od kogoś IBM-XT i w ciągu roku
> [...]

    świetnie, mam nadzieję że uda się Tobie wreszcie dotrzeć do celu i nie
    być zmuszonym pracować (na pohybel większości, która wtedy stwierdzi, że
    to nieuczciwe, że ty będziesz prezesem, a oni muszą pracować - bo nikt
    nie będzie pamiętał twoich poświęceń po drodze)
    Po przeprowadzce do UK przypadkowo zainteresowałem się nieruchomościami
    i utrzymuję kontakt z ludźmi, którzy zrobili tutaj wszystko od zera -
    przyjeżdżając jak większość z max kilkaset funtów w kieszeni, ciężką
    pracą zbudowali kapitał dzięki któremu pewnie już by mogli nic nie robić.
    Chyba nigdy nie przestanę podziwiać takich ludzi jak Ty i Oni - oby było
    takich ludzi jak najwięcej!

    Lukasz