  • Data: 2024-03-05 16:29:48
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Mar 2024 16:09:01 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > Jeśli masz na myśli klasy profilowane to ja chodziłem do Mat-Fiz.
    > Myślałem, że we wszystkich liceach był po prostu taki zam zestaw klas do
    > wyboru. Ale tak faktycznie to nic nie wiedziałem o innych liceach i mi
    > to wisiało.

    Pare lat później i we Wrocławiu, były juz całe licea profilowane.
    Tzn np były klasy mat-fiz, chyba matematyczna, być moze ogólna,
    ale juz biol-chem czy humanistyczna, to w innym liceum.

    Teraz patrze ... mają rozrzut :-)
    https://lo14.wroc.pl/rekrutacja-do-liceum-ogolnokszt
    alcacego-nr-xiv-na-rok-szkolny-20242025,123,pl

    ci mniejszy
    https://lo3.wroc.pl/rekrutacja-2024-2025/

    > A różnice na I roku to mi się wydawało, że głównie były między liceum a
    > technikum. Ci po technikum byli, szczególnie z matematyki, ciency.

    Ale w liczbach zespolonych i macierzach lepsi ... przez miesiąc, dwa
    :-)

    A matura ta sama, program chyba ten ten sam, nauki rok więcej ...

    We wrocku jak wyzej, były jeszcze IMO róznice między liceami,
    ale to pewnie też dlatego, ze jak ktos z matmy średni, to się do
    takiego mat-fiz nie pchał.

    W dodatku pasjonaci jak my, to sie czesto sami uczyli nadprogramowo.

    J.