    From: "pitpull" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Date: Fri, 8 Oct 2010 22:57:15 +0200

    news:i8nt43$41k$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-10-08 19:26, pitpull pisze:
    > (...)

    > Bzdura. Ostanie polonezy to ~2000, więc wcale nie takie wiekowe.

    Chyba 2001. Na pewno nie są nowe :)

    > Nie jest to prawdą - nie ma z tym specjalnych problemów.

    Miliona km bez remontu silnika nie nakręcisz. pół miliona zresztą też. Ale
    pewnie np od SC nie odbiega.

    > Fakt.

    > Co Ty za bajki opowiadasz - za wpięcie jednej wtyczki w VW czy Toyocie
    > tyle biorą? Gdzie?

    Tyle biorą w ASO Fiata od SC.
    Ogólnie jak człowiek usłyszy że ze złomem nie będą robić to .....

    > Jakich?

    Ze starszych - osłony tarczy hamulcowych tylnych - nie da się bez nich
    jeździć jak wygniją. Nie występują już w sklepach ani hurtowniach
    Drzwi do 125p
    Z młodszych - wałek rozrządu hydrauliczny do GSI - praktycznie nieosiągalny
    w wersji "fabrycznej" a rzemiosło to wytrzymuje 20 kkm albo i nie
    Lusterka elektryczne podgrzewane
    przewód paliwowy giętki przy baku
    Obudowa filtra powietrza do GSI - na allegro ceny chore sprawnych w 100%
    brak
    Wyłącznik szyb elektrycznych do GSI
    Sprężarka klimatyzacji (bywa na allegro)

    To tak na szybko z rzeczy których szukałem :)

    > Nie bardzo, ale z polonezami też tak jest (jak widać na przykładzie
    > autora wątku), że wcale nie jest to proste jak konstrukcja cepa.
    > Oczywiście wszystko zależy od definicji - zacisk hamulcowy (w tym tylny)
    > w PF125/Polonez jest konstrukcją jak widać dla wielu nie do ogarnięcia,

    Jak już z grubsza ogarnąłem (do zera nie miałem konieczności rozbierać tyłu)
    nie narzekam :)
    No chyba że po 2 latach stania ......

    > Elektronikę wkłada się od dawna i różnie z tym jest - wolę walkę z
    > jednopunktowych wtryskiem, niż 'elektronicznym' gaźnikiem sprzęgniętym
    > z ASB.

    No ABSu to w żadnym polonezie nie uswiadczysz :)

    Niestety jesteśmy skazani na coraz większą dawkę elektroniki w autach - już
    nawet przepustnica nie ma linki ostatnimi czasy.
    A potem własciciele toyot się rozbijają ;/

    pitpull