  • Data: 2010-10-09 12:59:57
    Temat: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-08 22:57, pitpull pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Chyba 2001. Na pewno nie są nowe :)

    No tak - ~2000 to nie 2001.

    > Miliona km bez remontu silnika nie nakręcisz. pół miliona zresztą też. Ale
    > pewnie np od SC nie odbiega.

    Nie tylko od SC. 200kkm to nie problem.

    >>> 3. Mechanicy nie lubią, bo nie da się zgarnąć 100 zł za wpięcie jednej

    > Tyle biorą w ASO Fiata od SC.
    > Ogólnie jak człowiek usłyszy że ze złomem nie będą robić to .....

    Aha - to Ty chciałeś jeździć z leciwymi samochodami do ASO? Już
    widzę, jak szczęśliwy właściciel 10 letniego golfa leci do
    ASO VW.

    > Ze starszych - osłony tarczy hamulcowych tylnych - nie da się bez nich
    > jeździć jak wygniją. Nie występują już w sklepach ani hurtowniach

    W 20 letnich jakoś dramatyczne zniszczone nie są.

    > Drzwi do 125p

    LOL - produkcję PF125p zakończono w 91, jakoś mnie to nie dziwi.

    > Z młodszych - wałek rozrządu hydrauliczny do GSI - praktycznie nieosiągalny
    > w wersji "fabrycznej" a rzemiosło to wytrzymuje 20 kkm albo i nie
    > Lusterka elektryczne podgrzewane
    > przewód paliwowy giętki przy baku
    > Obudowa filtra powietrza do GSI - na allegro ceny chore sprawnych w 100%
    > brak
    > Wyłącznik szyb elektrycznych do GSI
    > Sprężarka klimatyzacji (bywa na allegro)
    >
    > To tak na szybko z rzeczy których szukałem :)

    Jeśli mam być szczery to jedynym problemem może być ten wałek, a Ty
    piszesz totalny brak części. Sprężarką do klimatyzacji, czy
    podgrzewanymi lusterkami to w ogóle mnie zdrowo rozbawiłeś
    - te elementy nawet w czasach produkcji polonezów były 'średnio'
    osiągalne.

    > Jak już z grubsza ogarnąłem (do zera nie miałem konieczności rozbierać tyłu)
    > nie narzekam :)
    > No chyba że po 2 latach stania ......

    Jak się nie jeździ, nie przeczyści co jakiś czas, bądź użytkuje
    skrajnie zużyte elementy to pojawiają się kłopoty.

    > No ABSu to w żadnym polonezie nie uswiadczysz :)

    Nie ABS, tylko ASB i nie pisałem że uświadczysz w polonezie, tylko
    chodziło mi różne wynalazki, które skutecznie potrafiły umęczyć.
    Gdybyś zobaczył to o czym pisałem (Orion produkowany w Hiszpanii)
    to byś się za głowę złapał, 2 lata szukał serwisu i spuścił do
    Wisły przy pierwszej lepszej okazji.

    > Niestety jesteśmy skazani na coraz większą dawkę elektroniki w autach - już
    > nawet przepustnica nie ma linki ostatnimi czasy.

    Nie elektronika jest problemem, a konstrukcja tych samochodów oraz
    kwalifikacje i możliwości diagnostyczne mechaników.

    > A potem własciciele toyot się rozbijają ;/

    Bez elektroniki właściciele innych marek się nie rozbijali?