  • Data: 2010-10-09 14:23:25
    Temat: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja nie mam problemu z małą skutecznością hamowania, a z krzywym
    > prowadzeniem zacisku w jarzmie i niepływaniem samego zacisku.
    > I to też najbardziej tego w którym ktoś kiedyś sam zrobił te kliny
    > trzymające zacisk.
    >
    > Ale tyle co się póki co zorientowałem to to, że TTTM. Zrobię to teraz
    > raz a porządnie, a potem w zasadzie nie będzie problemem psiknąć na te
    > prowadnice smarem miedziowym przed każdą jazdą, bo mam wszystko na wierzchu.

    > Tłoczki dają radę nawet zablokować te koła przy ostrym hamowaniu.
> [...]
    mocowanie pancerza linki i wężyka masz dokładnie w tych samych miejscach co były
    w kredensie? I tak samo jest puszczona linka po resorze? Czy tak jak pasowało w
    przyczepie. I czy elementy zacisku, jarzma, kliny sprężyny nie są za bardzo
    zużyte? Pływanie zacisku w kredensie jest raczej iluzoryczne. Pod naciskiem ręki
    on nie daje się przesuwać w jarzmie. Jak złapiesz za korpus zacisku ręką o dasz
    radę nim poruszać to możesz szukać nowego kompletu.