-
Data: 2010-10-09 14:35:05
Temat: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-10-08 20:29, ko pisze:
>> Tak swoją drogą zawsze jestem zauroczony widząc Poldolota - rzadziej dużaka,
> choć też się trafiają - w Egipcie :-))
>>
>>
>> -----
>>
>> | 1. Wszystkie egzemoplarze są już dosć wiekowe, zwlaszcza, że faktycznie
> trwałość jest taka jak w autach 40 lat temu
>>
> Bo w czasach kiedy były produkowane to były bardzo przyzwoite samochody.
Może nie tyle w czasach co były produkowane, co projektowane.
Bo na początku produkcji może i były to samochody w miarę na czasie, na
tyle ile można się było spodziewać po takim a nie innym systemie
ekonomicznym.
Powiedzmy że nie było się czego wstydzić.
Ale jak ten sam model przez kolejne ponad 20 lat był tłuczony bez
większych modyfikacji w czasie kiedy świat szedł do przodu, to pod
koniec produkcji to z linii produkcyjnej zjeżdżały już zabytki techniki.
Do tego nie sam projekt się liczy. Do tego dochodziła niestabilna jakość
produkcji - włoski 126p uchodził za rarytas pośród naszych maluchów, bo
u nas jakość samochodu za bardzo zależała od tego jakie akurat blachy
udało się dostarczyć, jakie lakiery, czy samochód był złożony w
poniedziałek itp. itd.
> Ale wiem na 100% że wymiana klocków hamulcowych
> w pewnym Mercedesie, oczywiście nie w serwisie Mercedesa, spowodowało ze
> samochód sam z siebie nie jechał więcej niż 50. Dopiero wizyta w serwisie
> sprawiła ze auto zaczęło jeździć normalnie. Oczywiści wizyta mocno czyszcząca
> kieszeń.
To co się zmieniło, to wyższe wymagania dotyczące kwalifikacji ludzi
którzy samochody naprawiają.
Tu po prostu musi trochę czasu minąć kiedy i mechanicy i klienci
zrozumieją że obecnych samochodów nie naprawia się już młotkiem i
przecinakiem.
Natomiast mimo powszechnej opinii nadal da się te nowoczesne samochody
ogarnąć we własnym garażu, wcale bez żadnych kosmicznego wyposażenia.
To nawet nie jest jakaś wielka wiedza, raczej kwestia trochę innego
podejścia do diagnostyki i obsługi serwisowej.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.10 18:42 Artur Maśląg
- 09.10.10 20:33 Adam Płaszczyca
- 09.10.10 21:48 V-Tec
- 09.10.10 21:48 Tomasz Pyra
- 09.10.10 22:08 Tomasz Pyra
- 09.10.10 22:15 Alex81
- 09.10.10 22:12 MadMan
- 09.10.10 22:20 Alex81
- 09.10.10 22:20 Adam Płaszczyca
- 09.10.10 22:53 pitpull
- 09.10.10 23:03 jerzu
- 09.10.10 23:30 Adam Płaszczyca
- 10.10.10 08:03 Alex81
- 10.10.10 18:26 Artur Maśląg
- 10.10.10 18:55 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- 2024-06-23 ładny dzień na cabrio
- 2024-06-24 Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-23 HDMI
- 2024-06-23 Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-24 Berlin => Customer Support Engineer <=
- 2024-06-24 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-24 Szczecin => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-24 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-06-24 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-24 Warszawa => Business Development Manager <=
- 2024-06-24 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-06-24 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-24 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-24 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=