eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylne hamulce 125p/PolonezRe: Tylne hamulce 125p/Polonez
  • Data: 2010-10-09 22:08:24
    Temat: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-08 22:57, pitpull pisze:

    > Niestety jesteśmy skazani na coraz większą dawkę elektroniki w autach - już
    > nawet przepustnica nie ma linki ostatnimi czasy.
    > A potem własciciele toyot się rozbijają ;/

    Jeżeli chodzi o linkę gazu, to jak ta się gdzieś na zakręcie przetrze
    wewnątrz pancerza i jak właściciel zlekceważy pierwsze objawy, to
    prędzej czy później też pedał gazu wciśnie i on tak już zostanie.
    Po poszarpana linka zacznie stawiać opór w pancerzu, a kierowca ma
    więcej siły w nodze niż ta sprężynka zamykająca przepustnicę.


    W Toyocie problemem jest to, że o ile zawsze w samochodach był dość
    intuicyjny w obsłudze kluczyk, to w Toyocie jest przycisk start/stop
    który żeby wyłączyć silnik, trzeba trzymać przez 3 sekundy, co już się
    niewielu udaje.

    Więc to nie elektronika jest winna, a po prostu źle zaprojektowany
    interfejs użytkownika w którym nie przewidziano intuicyjnego i szybkiego
    awaryjnego wyłącznika.

    System bez kluczyka też można zrobić dobrze i intuicyjnie - np. tak jak
    w Swifcie. W miejscu gdzie normalnie jest kluczyk i stacyjka mam
    pokrętło które się odblokowuje jak w samochodzie znajduje się nadajnik.
    I jak coś pójdzie nie tak, to zawsze nim można wyłączyć prąd w
    samochodzie i się zatrzymać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: