  • Data: 2010-04-21 08:31:37
    Temat: Re: Transmisja danych za pomocš ?wiatła?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 21.04.2010 10:21, schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > Dziwne - pamiętam diody LED w tamtych latach w najzwyklejszym sklepie
    > "radiowym", polskie serii CQYP, ze złoconą dolną częścią obudowy.

    W którym roku? Ja też pamiętam, ale to było gdzieś koło 1976-77.
    Kosztowały straszne pieniądze. Na początku lat 70tych w slepach
    radiowych były oporniki węglowe po złotówce, MŁT, jak się miało
    szczęście po 5zł i tranzystory germanowe serii TG, a czasem węgierskie
    ASY i rosyjskie GT. Krzemowe pojawiły się gdzieś koło 73-74 roku.

    Waldek