  • Data: 2010-04-21 17:50:52
    Temat: Re: Transmisja danych za pomocš ?wiatła?
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "JanuszR" napisał:
    > http://www.statemaster.com/encyclopedia/Cryptographi
    c-key-length
    > Jeżeli damy 128bit klucz być może dysponując latami czasu i setkami
    > tysięcy komputerów zdołano by złamać szyfr. Klucz 256 bit póki co nie jest
    > do złamania przez nikogo na świecie. Więc nie wypisuj głupot.

    no właśnie to ty wypisujesz głupoty, zwłaszcza że nawet nie zrozumiałeś o
    czym do ciebie pisałem:O)
    po pierwsze to nie masz zielonego pojęcia jakimi komputerami dysponują na
    śfiecie, dwa to nawet nie masz pojęcia czy gdzieś na śfiecie jacys
    matematycy nie rozbili tego algorytmu, a po tszecie to już wcześniej pisałem
    że tylko debil-amator łamie szyfry na "twardo" czyli przeszukuje fszystkie
    możliwe kombinacje:O)
    ale do złamania szyfru wcale nie trzeba tego robić, bo kombinaci faktycznie
    może byc buuużo:O)
    są metody łamania szyfruf polegajace na wadach samych algorytmów, oraz
    "błędach" szyfranta, czyli osoby nie mającej zielonego pojęcia o stosowanej
    metodzie szyfrowania i związanych z nimi środkami bezpieczeństwa jakei
    trzeba zachować:O)
    dla pszykładu jak zaszyfrujesz cionk "aaaaaaaaaaaa..." nie wiem jak długim
    kluczem to bez trudu znajdziemy klucz, teraz kumsz o co biega?:O)