    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Wed, 23 Oct 2013 14:07:08 +0200

    news:l478qp$vuo$1@dont-email.me...

    > No własnie.

    I sklepy, oraz producenci korzystają z należnych im praw rynku.

    > Ale nie każdy ma taką samą sytuację jak Ty.

    W rzeczy samej.

    > Niezłe ziółko z Ciebie :-)

    Cóż... gdyby nie bezczelność obsługi, która uważała, że pewne zasady nie
    obowiazują, to bym sobie odpuścił.
    Mnie naprawdę nie bawi takie coś, ale czasem trzeba uderzyć... Ja sobie
    pójdę do innego sklepu (czyli "GDZIE INDZIEJ"), ale do tego momentu cała
    rzesza klientów "TAM" zajdzie i będzie narażona na to samo.
    Ja bym wolał rozwiązać problem i dążyłem do tego, ale nie chcieli, to nie
    było wyboru, musiałem spowodować "przyłożenie".

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.