  • Data: 2013-10-23 23:34:48
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: Marek Borowski <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/23/2013 11:13 PM, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ale to jest teza błędna. Nie potwierdzają jej również same hipermarkety,
    > które twierdzą, że ich marże są minimalne, a każdy grosz, to wielka
    > różnica i podstawa całego biznesu.

    Uwazam ze moja teza jest prawdziwa. Cytujesz oficjalne i
    celowe lamenty marketingowe. Natomiast mam z pewnego zrodla informacje
    o stratach zwiazanych z kradziezami w okresie swiatecznym (duzy ruch
    temu sprzyja) i nie sa pojedyncze procenty sprzedanego towaru. Po
    drugie caly czas pisze o ludziach ktorzy tam pracuja za 1600 PLN brutto.
    Nie oczekuj od nich wielkiego rozgarniecia lub zaangazowania w prace.
    A to ze pomylki sa przewaznie in plus latwo wytlumaczyc:
    a) tani towar szybciej rotuje - czesciej laduje na niewlasciwa polke.
    b) aktualizacje cen sa raczej w gore - wplywu na pomylkowosc in plus
    chyba nie musze tlumaczyc.

    Pozdrawiam

    Marek