eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieruRe: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Data: 2013-10-24 10:29:07
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan DJ napisał:

    >> b) Tu trzeba wytłumaczyć co innego -- jak żyję, nie widziałem jeszcze,
    >> by w hipermarkecie jakiś konkretny artykuł tak po prostu zdrożał.
    >
    > ??? a ja to widzę dosyć często. Nigdy nie rzadziej niż raz w miesiącu.

    No, nic nie poradzę na to, że nie widziałem.

    > Jak się robi zakupy z elektroniczną listą (dowolny palmtop, czy
    > smartfon), to różnicę ceny vs. poprzednie zakupy widać od razu. Nie
    > musisz pamiętać cen 250 SKU-sów.

    Co to te skusy? Ja bym chyba w życiu nie wpadł na to, żeby na jakimś
    elektrodiwajsie robić listę zakupów. A już zwłaszcza żeby tam ceny
    notować!

    >> Jeśli ktoś uzanał, że trzeba za to samo brać więcej pieniędzy by się
    >> opłacało, to zmienia się opakowanie, nazwę, a nade wszystko kod towaru.
    >
    > Odnoszę nieodparte wrażenie że nie robisz jednak codziennych zakupów?

    Faktycznie, nie robię. Zwykle wystarcza, jeśli pojadę 2-3 razy w tygodniu.

    > To może choćby tankujesz samochód? Tam też wraz ze zmianą ceny paliwa
    > zmieniają kod, nazwę, i wystrój dystrybutora, itp.?

    Gdyby na stacji było do wyboru kilka tysięcy asortymentów paliwa, to nie
    wykluczam, że tak właśnie by było.

    >> Aktualizacje w dół zdarzają się dość często (i mają wtedy taką śmieszną
    >> nazwę "promocja").
    >
    > Nierzadką sytuacją jest - dajemy dużą etykietę "promocja" i podnosimy
    > cenę. Po zakończeniu "promocji" ta podniesiona cena już zostaje. Albo
    > "promocja" jest na -0.10PLN, kilka dni później po zakończeniu promocji
    > +0.50pln, klient nie zauważy.

    Ja przeważnie obserwuję inny model -- "promuje" się coś, co słabo schodzi,
    nierzadko bez ukrywania tego faktu ("promocja trwa do wyczerpania zapasów"),
    a jak się skończy, to już "wypromowany" towar staje się niedostępny, a w
    jego miejsce pojawia się inny, bywa że droższy.

    Za "promocję" w połączeniu z podwyżką można chyba zaliczyć karę UOKiK
    -- może dlatego tylko czytałem w gazetach, że tak bywało, ale sam nigdy
    takich praktyk nie widziałem.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: