eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Data: 2013-10-24 19:49:21
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ACMM-033 napisało:

    >> Nierzadką sytuacją jest - dajemy dużą etykietę "promocja" i podnosimy
    >> cenę. Po zakończeniu "promocji" ta podniesiona cena już zostaje. Albo
    >> "promocja" jest na -0.10PLN, kilka dni później po zakończeniu promocji
    >> +0.50pln, klient nie zauważy.
    >
    > Stara sztuczka :P
    > Dajmy na to, paczka kondonów, kosztowała 5 zyla. OK, chciałem podymać,
    > płaciłem piątaka i dalej wiadomo co.
    > No, to podwyższamy na 6 zyla, przekreślamy, dajemy np. 5.50, czy raczej,
    > lepiej "wyglunda", 5.49, z wielkim napisem - Promocja, dziś ruchasz za 51
    > groszy taniej!!!
    > I tak się rucha klientów "obniżkami", może dlatego nie używają słowa
    > "obniżka", tylko jego zawoalowanej, nieprawidłowej postaci - "promocja"? :))

    Są jakieś mądre badania naukowe, z których wynika, że to jest jeden
    z dwóch towarów (nie pamiętam jaki jest ten drugi), za które ludzie
    bardziej chętnie płacą więcej niż mniej -- wybierają droższy
    z dostępnych. A już takiego z przeceny, to z pewnością nie kupią.
    Więc to chyba nie jest przykład z życia.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: