    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Sun, 7 Jun 2015 17:18:54 +0000 (UTC)
    <ml19sm$9bl$1@dont-email.me> <557432a2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1cd4$hjo$1@dont-email.me> <55743687$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1d2q$jpn$1@dont-email.me> <55743a07$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1ebt$o0u$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ml1q6i$1vu$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ml1skg$avt$1@dont-email.me>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > no widzisz. A drzewa kazdy widzi a i tak na nie wpadają

    Zaczynaja mnie nudzic te pyskówki na poziomie 10 latka...
    Naprawde nie rozumiesz dlaczego wpadaja?
    Takie sformułowania jak utracic panowanie nad pojazdem, odruch bezwarunkowy
    etc nic ci nie mówią?
    Co robisz jak nagle tir leci ci na czołówke? Tak jak jeden z grupowiczów -
    spokojnie czekasz na przerwe miedzy drzewami i w nią wjezdzasz? Nie mozesz
    byc az tak naiwny...

    > a dlaczego akurat drzewa a nie latarnie, znaki, domy, pociągi etc?

    Ogólnie wszystko to co niepotrzebne.
    Oczywiscie idealne byłyby wszedzie wyizolowane drogi wzorem autostrad.
    Ale wiadomo, ze to niemozliwe ze wzgledu na miejsce i przede wszystkim
    koszty.
    Dlatego pewnych przeszkód usunąc sie nie da. Ale drzewa sie da i to dosc
    prosto, tanio.
    Jakie widzisz minusy usuwania drzew?

    > jeśli o mnie chodzi to przez ostatnie 30 parę lat jeżdżenia uciekanie
    > na tory i między drzewa zdarzyło mi się równie często.
    > A tobie?

    Zdarzyło mi sie wypasc z drogi. Na szczescie na poboczu był rów w ktory
    wpadłem co skonczyło sie tylko i wyłącznie koniecznoscią wymiany opony.
    Gdyby tam było drzewo - byc moze juz bym nie zył...
    Nie jechałem specjalnie szybko - jakies 60-70 na godzine.
    Ale takich sytuacji moznaby mnożyć.
    I to, ze jednostkowe przypadki maja inna historie naprawde niczego nie
    wyjasnia. Wystarczy zeby tylko co 10 osoba na drodze miała taka historie...

    Martwi mnie poziom Twojej argumentacji - cały czas nie dowiedziałem sie -
    dlaczego chcesz te drzewa przy drodze zostawiac...
    Chyba, ze Twoim argumentem jest: zostawmy drzewa, bo sam tam tez znaki i
    czasami domy...
    To moze ustawmy coś jeszcze? Kosy na sztorc?