  • 1. Data: 2015-06-07 11:56:38
    Temat: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ktoś tu ostatnio twierdził, że w razie W zawsze da sie ominąc drzewo.
    Nie jestem pewien, kto. Roman?
    Szkoda, ze ta osoba nie prowadziła - byłyby 2 ofiary drzew mniej...

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/sploneli-w-aucie-po-zd
    erzeniu-z-jeleniem-pod-
    bartoszycami,artykuly,550380.html

    http://tiny.pl/gqfrw

    Tragedia w powiecie bartoszyckim w województwie warmińsko-mazurskim. Dwie
    osoby spłonęły tam w aucie. Najprawdopodobniej do wypadku doszło po tym,
    jak samochód zderzył się z jeleniem, a potem uderzył w drzewo -
    poinformowała policja.
    Do wypadku doszło w niedzielę rano w pobliżu wsi Matyjaszki pod
    Bartoszycami (warmińsko-mazurskie). - Ze wstępnych ustaleń wynika, że opel
    astra kombi zderzył się z jeleniem, ponieważ w pobliżu wypadku znaleziono
    ciało zwierzęcia. Następnie auto uderzyło w drzewo, zapaliło się, po czym
    stoczyło się do rowu - powiedziała oficer prasowa bartoszyckiej policji
    Beata Patecka.

  • 2. Data: 2015-06-07 12:52:48
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-07 o 11:56, Budzik pisze:
    > Ktoś tu ostatnio twierdził, że w razie W zawsze da sie ominąc drzewo.
    > Nie jestem pewien, kto. Roman?
    > Szkoda, ze ta osoba nie prowadziła - byłyby 2 ofiary drzew mniej...

    Jak szybko trzeba zapierdalać aby uderzenie w jelenia nie
    spowolniło samochodu i zapalił się po spotkaniu z drzewem ?
    Drzewa mają nie zabijać normalnie jadących. Zapierdalaczy
    mogą. Lepiej żeby zrobiło to drzewo niż pojazd ze spokojnie
    jadącą rodziną.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-06-07 13:17:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > osoby spłonęły tam w aucie. Najprawdopodobniej do wypadku doszło po tym,
    > jak samochód zderzył się z jeleniem

    wystrzelać wszystkie jelenie-morderców

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-06-07 13:22:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > wystrzelać wszystkie jelenie-morderców

    :)
    W przeciwienstwie do jeleni, drzewa z okolic dróg mozna usunąc w miare
    bezproblemowo.

  • 5. Data: 2015-06-07 13:22:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak szybko trzeba zapierdalać aby uderzenie w jelenia nie
    > spowolniło samochodu i zapalił się po spotkaniu z drzewem ?

    Znowu wykazujesz się niewiedzą...

    > Drzewa mają nie zabijać normalnie jadących. Zapierdalaczy
    > mogą. Lepiej żeby zrobiło to drzewo niż pojazd ze spokojnie
    > jadącą rodziną.

    I w dodatku głupek...

  • 6. Data: 2015-06-07 13:28:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > :)
    > W przeciwienstwie do jeleni, drzewa z okolic dróg mozna usunąc w miare
    > bezproblemowo.

    na jaką odległość? 50, 100, 500 metrów?
    i gwarantujesz, że kierowca jechał z prędkością odpowiednią do warunków?

  • 7. Data: 2015-06-07 14:01:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-07 13:28, masti wrote:

    > na jaką odległość? 50, 100, 500 metrów?
    > i gwarantujesz, że kierowca jechał z prędkością odpowiednią do warunków?

    Na taką, zeby 60cm zjechania z asfaltu nie konczylo sie smiercia. Moze
    to kiedys dobrze sie sprawdzalo w przypadku dorozek i wozow konnych
    sytuacja jednak troche sie zmienila.
    Sporo tego typu drog dodatkowo jest stosunkowo wąska, pole manewru
    wynosi niemal zero. Ladnie za to na tych drzewach komponuja sie pozniej
    krzyzyki.

  • 8. Data: 2015-06-07 14:11:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > Na taką, zeby 60cm zjechania z asfaltu nie konczylo sie smiercia. Moze

    a dlaczego 60cm? a nie 10 czy 100 metrów?
    skoro drzewa rosną 60cm od drogi to nie uważasz, że warto zwolnić
    zamiast zasuwać 150?

  • 9. Data: 2015-06-07 14:18:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-07 14:11, masti wrote:

    > a dlaczego 60cm? a nie 10 czy 100 metrów?
    > skoro drzewa rosną 60cm od drogi to nie uważasz, że warto zwolnić
    > zamiast zasuwać 150?

    Sam zauwazasz zaleznosc miedzy predkoscia a skutkami. Zatem jesli
    poruszamy sie w zakresie dopuszczalnej plus 10 wiecej dozwolonej to
    wspomniane przez Ciebie 50, 100, 500m ma sie nijak do tego.
    Natomiast drzewa rosnace bezposrednio przy drodze w przypadku takiego
    jelenia czy innej nieprzewidzianej sytuacji sa zabojcze przy 90-100km/h.
    Czy juz policja okreslila z jaka predkoscia poruszal sie samochod?

  • 10. Data: 2015-06-07 14:22:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > Sam zauwazasz zaleznosc miedzy predkoscia a skutkami. Zatem jesli
    > poruszamy sie w zakresie dopuszczalnej plus 10 wiecej dozwolonej to
    > wspomniane przez Ciebie 50, 100, 500m ma sie nijak do tego.

    widzę, żę reprezntujesz typ kierowcy uważający, że ograniczenia są
    stawiane sensownie aTy jako "miszcz kierofnicy" moesz szybciej.
    Czyli jak na drodze będzie lód też będziesz jechał ograniczenie +10? Bo
    czemu nie?

    > Natomiast drzewa rosnace bezposrednio przy drodze w przypadku takiego
    > jelenia czy innej nieprzewidzianej sytuacji sa zabojcze przy 90-100km/h.
    > Czy juz policja okreslila z jaka predkoscia poruszal sie samochod?

    "Policja uważa, że ich śmierć nastąpiła w konsekwencji uderzenia w
    jelenia."

    zabić wsystkie jelenie