  • Data: 2015-06-07 19:18:54
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a dlaczego 20? a nie 10 albo 50?

    Znów ten sam poziom "argumentacji"...
    Może zamiast wymyslać inne propozycje - podyskutuj z tym co zaproponowałem
    - zwłaszcza, ze sam prosiłes o oszacowanie.
    Dlaczego nie 10? Wydaje mi sie ze to mało.
    Dlaczego nie 50? Jasne ze 50 byłoby lepsze...

    /51882/51882,1188
    >>> 89
    >>> 5203,2/stock-photo-tunnel-made-from-trees-growing-ab
    ove-the-road-5071

    > dostałeś wylosowane zdjęcia dróg. tam jeżdżą samochody jak na każdej
    > innej drodze

    Znaczy droga od drogi niczym sie nie rózni.
    Rozumiem - dla Ciebie droga ktora jezdzi dziennie 1000 samochodów i taka
    ktora przejezdza 10.000 to taka sama droga.

    > Twierdzisz, że inne kraje rozwiązały ten problem to zakładam, że masz
    > przykłady systemowych rozwiązań i się nimi podzielisz?

    Jasne.
    Tam sie buduje autostrady a przy nich drzew nie ma...
    Pokaz mi w niemchech droge typu zołtego na ktorej jest ruch taki jak u nas
    na wspomnianej wczesniej drodze Wagrowiec - Kłecko?
    Albo droga 307 do Buku czy Nowego Tomysla.

    > widzę, że nawet jak Cię coś włochatego gryzie w dupę to nie rozumiesz

    Widze, ze po prostu nie rozumiesz, ze argument o przedszkolu sprowadza
    dyskusje do absurdu. Ja z absurdów sie smieje a nie wyciagam z nich
    wniosków pt jak budowac droge...