  • Data: 2015-06-07 20:37:11
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Zaczynaja mnie nudzic te pyskówki na poziomie 10 latka...
    > Naprawde nie rozumiesz dlaczego wpadaja?
    > Takie sformułowania jak utracic panowanie nad pojazdem, odruch bezwarunkowy
    > etc nic ci nie mówią?

    jeśli nie ogarniasz samochodu to jeździj taksówką

    > Co robisz jak nagle tir leci ci na czołówke? Tak jak jeden z grupowiczów -
    > spokojnie czekasz na przerwe miedzy drzewami i w nią wjezdzasz? Nie mozesz
    > byc az tak naiwny...

    ile razy w zyciu leciał Ci TIR na czołówkę?

    > Ogólnie wszystko to co niepotrzebne.
    > Oczywiscie idealne byłyby wszedzie wyizolowane drogi wzorem autostrad.
    > Ale wiadomo, ze to niemozliwe ze wzgledu na miejsce i przede wszystkim
    > koszty.

    super. Ile jesteś w stanie za to zapłacić?

    > Dlatego pewnych przeszkód usunąc sie nie da. Ale drzewa sie da i to dosc
    > prosto, tanio.

    tanio? jeszcze tańsze jest włączenie myślenia przez mistrzów kierownicy

    > Jakie widzisz minusy usuwania drzew?

    na razie nie pokazałeś żadnych plusów poza wydumanymi przypadkami

    > Zdarzyło mi sie wypasc z drogi. Na szczescie na poboczu był rów w ktory
    > wpadłem co skonczyło sie tylko i wyłącznie koniecznoscią wymiany opony.
    > Gdyby tam było drzewo - byc moze juz bym nie zył...

    a gdyby tam był dom? albo nasyp? albo jeleń?

    > Nie jechałem specjalnie szybko - jakies 60-70 na godzine.

    widocznie za szybko

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?