  • Data: 2015-06-07 21:22:08
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jeśli nie ogarniasz samochodu to jeździj taksówką

    Jeśli nie ogarniasz argumentowania, to dyskusje prowadz na stadionie
    piłkarskim...

    > ile razy w zyciu leciał Ci TIR na czołówkę?

    Rozumiesz co to jest prawdopodbienstwo?
    Taka sytuacja zapewne nigdy mnie w zyciu nie spotka, Ciebie zapewne
    również.
    Ale być moze kogoś z Twojej rodziny.
    Ile osób musi rocznie zginać na drzewie zamiast wypasc z drogi i zniszczyc
    samochód, aby stwierdzic, ze drzewa warto wyciąc?

    > super. Ile jesteś w stanie za to zapłacić?

    Za wyciecie drzew?
    We wczesniejszej dyskusji na ten temat pojawił sie przykład stosownego
    przetargu - ceny wachały się od około miliona zlotych do doplaty 100zł ze
    strony firmy wycinającej.
    Reasumujac - stać nas na dopłacenie nawet tych 100zł...

    > tanio? jeszcze tańsze jest włączenie myślenia przez mistrzów
    > kierownicy

    Zapewne brak doswiadczenia powoduje, ze utożsamiasz wyłączenie myslenia z
    tym, ze musisz zjechac z drogi.

    > na razie nie pokazałeś żadnych plusów poza wydumanymi przypadkami

    ROTFL
    Plusem jest 500 osób ktore nie zabiją sie rocznie.
    Czytanie ze zrozumieniem się kłania...

    > a gdyby tam był dom? albo nasyp? albo jeleń?

    Najlepiej jakby tam był pijany rowerzysta...

    > widocznie za szybko

    Widocznie.
    Tylko skąd to wiedzieć, zanim się wypadnie...?
    Wiem, wiem, tacy doswiadczeni kierowcy jak Ty po prostu to wiedza!
    A z drogi wypadaja tylko niemyslacy.
    Ach, jak to łatwo szufladkowac, popierajac to swoja niewiedza i brakiem
    doswiadczenia...