  • 1. Data: 2024-07-08 18:15:23
    Temat: Kupcie sobie nowoczesne auto
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Horrendalna cena wymiany uszkodzonego radia w ASO Hyundai !
    https://www.youtube.com/watch?v=iBDxJv-9Bsw

  • 2. Data: 2024-07-08 18:46:28
    Temat: Re: Kupcie sobie nowoczesne auto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Jul 2024 18:15:23 +0200, _Master_ wrote:
    > Horrendalna cena wymiany uszkodzonego radia w ASO Hyundai !
    > https://www.youtube.com/watch?v=iBDxJv-9Bsw

    No ale przez 2 czy więcej lat masz gwarancje.

    Gorzej, jak uszkodził użytkownik, albo da się zwalic na burzę :-)

    Ale z ceną to przesadzili. To się nadaje do UOKiK ?
    Przyp* pare mln kary, to bedzie po 1000 zl :-)

    A te radia potrafią być bardzo zintegrowane, i bez radia pojechać się
    nie da :-).

    I tak w ogóle dobrze, ze mu się włączyło na stole, a nie
    "zabezpieczenie kradzieżowe".

    J.

  • 3. Data: 2024-07-08 19:01:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Jul 2024 18:15:23 +0200, _Master_ wrote:
    > Horrendalna cena wymiany uszkodzonego radia w ASO Hyundai !
    > https://www.youtube.com/watch?v=iBDxJv-9Bsw

    A propos - widziałes dlaczego?

    https://youtu.be/iBDxJv-9Bsw?t=1979

    Samochody służą do jeżdzenia, nie do sprzątania :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-07-08 20:27:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.07.2024 o 18:46, J.F pisze:

    > No ale przez 2 czy więcej lat masz gwarancje.

    Kupowałem ostatnio drukarkę atramentową HP. Dopłaciłem do gwarancji 5
    letniej. Mimo obiekcji dziś wiem że oto był dobry wybór bo to gówno jest
    tak tandetnie wykonanie i wydaje takie odgłosy z siebie jakby zaraz
    wszystkie kółka i wałki miały się pourywać.
    20 lat pracuję z różnymi drukarkami i wiele już widziałem.

    > Gorzej, jak uszkodził użytkownik, albo da się zwalic na burzę :-)

    Ewidentnie korozja włazi pod ekran. Użytkownik sam przyznał że czyścił
    chemią ale nie zrobił nic nadzwyczajnego.

    Celowe postarzanie produktu? LUDZIE! Musicie się przyzwyczaić do
    brudnych ekranów dotykowych. ;-)

    > Ale z ceną to przesadzili. To się nadaje do UOKiK ?
    > Przyp* pare mln kary, to bedzie po 1000 zl :-)

    A gdzie są instytucje unijne? Takie ekran powinien być jak ładowarka
    standardową częścią zamienną.
    No dobra. Chociaż RADIO powinno się łatwo dać wymienić.
    A tu podobno sterowało też klimatyzacją.

    a nie
    > "zabezpieczenie kradzieżowe".

    Robią teraz takie zabezpieczenia.

    W Almerze N16 chyba był kod do radia.
    Yaris I nie miał, Sedici NIE MIAŁ

  • 5. Data: 2024-07-08 20:31:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.07.2024 o 19:01, J.F pisze:
    > A propos - widziałes dlaczego?

    Przecież oglądałem przed linkowaniem ;-)

  • 6. Data: 2024-07-08 23:52:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ekydftout0ww.eghi3aw8jbut$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > I tak w ogóle dobrze, ze mu się włączyło na stole, a nie
    > "zabezpieczenie kradzieżowe".

    Szalone niedopatrzenie.
    W nowszym modelu zaimplementujemy logowanie przez internet
    i kody user serwis admin ;)

    z podważaniem
    wasz Hultaj

    dlatego w każdym sprzęcie z podswietleniem krawedziowym pisali
    nie myć na mokro bo ścieka w dolna krawędź. Teraz już chyba nie piszą w
    manualu bo i tak nikt nie czyta.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 7. Data: 2024-07-09 00:09:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.07.2024 o 23:52, PiteR pisze:
    > dlatego w każdym sprzęcie z podswietleniem krawedziowym pisali
    > nie myć na mokro

    A jak kooorwa NA SUCHO ;-)

    Widziałeś jak tam były poprowadzone te ścieżki ze stosunkowo dużym
    prądem? Ja bym to nazwał przynajmniej błędem konstrukcyjnym.
    Tak wiem koszty...

    40 tys złotych ;-)

  • 8. Data: 2024-07-09 00:24:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Jul 2024 20:27:25 +0200, w <v6hb2f$6jn$1@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Kupowałem ostatnio drukarkę atramentową HP. Dopłaciłem do gwarancji 5
    > letniej. Mimo obiekcji dziś wiem że oto był dobry wybór bo to gówno jest

    Tak, to jest gówno, bo skanuje jak 30-letni badziew.

  • 9. Data: 2024-07-09 08:51:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Jul 2024 20:31:51 +0200, _Master_

    > Przecież oglądałem przed linkowaniem ;-)

    Ale przy postowaniu jak zwykle nie pomyślałeś konfederacki dzbanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2024-07-09 08:52:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Jul 2024 18:15:23 +0200, _Master_

    > Horrendalna cena wymiany uszkodzonego radia w ASO Hyundai !

    Konfederacki błazen jak zwykle musi jakąś aferkę ukręcić.
    Bo oczywiście trzeba używane radio w ASO wymieniać,
    tak samo jak przecież wszyscy zatarte silniki wymieniają
    w ASO za 70 tys. zł.

    Tymczasem
    https://allegro.pl/oferta/hyundai-i40-radio-nawigacj
    a-oryginal-2011-14-15085778244
    400 zł

    Są też nowe, lepsze, aftermarketowe z Andkiem, netem,
    większym świecidłem etc. za 1500 zł. -- z takowych
    korzystam już w drugim samochodzie, bo te oryginalne
    działają żenująco słabo.

    --
    Pozdor
    Myjk