  • Data: 2015-06-07 20:38:19
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Znów ten sam poziom "argumentacji"...
    > Może zamiast wymyslać inne propozycje - podyskutuj z tym co zaproponowałem
    > - zwłaszcza, ze sam prosiłes o oszacowanie.
    > Dlaczego nie 10? Wydaje mi sie ze to mało.
    > Dlaczego nie 50? Jasne ze 50 byłoby lepsze...

    to ty chcesz wycinać więc ty argumentuj dlaczego tyle a nie więcej lub
    mniej. Na razie wykazałeś, że poza wyobrażeniami, że byś wyciął nie masz
    zielonego pojęcia po co i jak daleko od drogi. A skoro chcesz ciąć to
    potrzebne jest rozporządzenie okreslające warunki. Więc ądź łaskaw je
    sprecyzować

    > Znaczy droga od drogi niczym sie nie rózni.
    > Rozumiem - dla Ciebie droga ktora jezdzi dziennie 1000 samochodów i taka
    > ktora przejezdza 10.000 to taka sama droga.

    to pokaż ile samochodów jeździ na przykładowych drogach, które
    pokazałem. Rozumiem, że ten 1000 wziąłeś z danych a nie z głowy

    > Jasne.
    > Tam sie buduje autostrady a przy nich drzew nie ma...

    no zobacz. u nas też się buduje autostrady. A przy nich drzew nie ma.
    Ile jesteś w stanie dołożyć z podatków by budowano szybciej?

    > Pokaz mi w niemchech droge typu zołtego na ktorej jest ruch taki jak u nas
    > na wspomnianej wczesniej drodze Wagrowiec - Kłecko?
    > Albo droga 307 do Buku czy Nowego Tomysla.

    wiesz kiedy w Niemczech zaczęto budować autostrady i jakim kosztem?

    > Widze, ze po prostu nie rozumiesz, ze argument o przedszkolu sprowadza
    > dyskusje do absurdu. Ja z absurdów sie smieje a nie wyciagam z nich
    > wniosków pt jak budowac droge...

    owszem. usiłujesz wprowadzić absurdalne zasady przebudowy dróg oparte na
    Twoim widzimisię

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?