-
Data: 2015-06-07 21:28:15
Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Budzik wrote:
> Użytkownik masti g...@t...hell ...
>
>>>>>>>> zaczynasz isć w dobrą stronę. Skoro 50-60 jest za szybko to
>>>>>>>> czyja będzie wina jak walniesz w drzewo? Drzewa czy Twoja?
>>>>>>>
>>>>>>> Twoja bo źle oceniłes warunki i predkosc.
>>>>>>
>>>>>> no właśnie
>>>>>
>>>>> No własnie co?
>>>>> Chcesz zamknac oczy, tupnac nogą i uwadawać, że ludzie są
>>>>> nieomylni? Akurat oblodzenia to taka rzecz ktorą trudno
>>>>> przewidziec, trudno jej zapobiegac i ogólnie kazdego moze spotkac.
>>>>
>>>> no widzisz. A drzewa kazdy widzi a i tak na nie wpadają
>>>>
>>> Zaczynaja mnie nudzic te pyskówki na poziomie 10 latka...
>>> Naprawde nie rozumiesz dlaczego wpadaja?
>>> Takie sformułowania jak utracic panowanie nad pojazdem, odruch
>>> bezwarunkowy etc nic ci nie mówią?
>>
>> jeśli nie ogarniasz samochodu to jeździj taksówką
>>
> Jeśli nie ogarniasz argumentowania, to dyskusje prowadz na stadionie
> piłkarskim...
a jak się tam dyskutuje? przy pomocy maczet?
na razie nie przedstawiłeś żadnych argumentów więc nie bardzo jest o
czym dyskutować. Ale widzę, zę się nie doczekam.
>>
>>> Co robisz jak nagle tir leci ci na czołówke? Tak jak jeden z
>>> grupowiczów - spokojnie czekasz na przerwe miedzy drzewami i w nią
>>> wjezdzasz? Nie mozesz byc az tak naiwny...
>>
>> ile razy w zyciu leciał Ci TIR na czołówkę?
>>
> Rozumiesz co to jest prawdopodbienstwo?
> Taka sytuacja zapewne nigdy mnie w zyciu nie spotka, Ciebie zapewne
> również.
> Ale być moze kogoś z Twojej rodziny.
> Ile osób musi rocznie zginać na drzewie zamiast wypasc z drogi i zniszczyc
> samochód, aby stwierdzic, ze drzewa warto wyciąc?
to jest argument z gatunku: zakażmy jazdy na trzeźwo. Większość wypadków
powodują trzeźwi.
>>>
>>>>> Pytanie, dlaczego nie próbować zmniejszac konsekwencji pomyłki?
>>>>> Jakie sa argumenty za tym, aby drzew nie wycinac?
>>>>
>>>> a dlaczego akurat drzewa a nie latarnie, znaki, domy, pociągi etc?
>>>
>>> Ogólnie wszystko to co niepotrzebne.
>>> Oczywiscie idealne byłyby wszedzie wyizolowane drogi wzorem
>>> autostrad. Ale wiadomo, ze to niemozliwe ze wzgledu na miejsce i
>>> przede wszystkim koszty.
>>
>> super. Ile jesteś w stanie za to zapłacić?
>>
> Za wyciecie drzew?
> We wczesniejszej dyskusji na ten temat pojawił sie przykład stosownego
> przetargu - ceny wachały się od około miliona zlotych do doplaty 100zł ze
> strony firmy wycinającej.
> Reasumujac - stać nas na dopłacenie nawet tych 100zł...
razy parę milionów drzew
>
>>> Dlatego pewnych przeszkód usunąc sie nie da. Ale drzewa sie da i to
>>> dosc prosto, tanio.
>>
>> tanio? jeszcze tańsze jest włączenie myślenia przez mistrzów
>> kierownicy
>>
> Zapewne brak doswiadczenia powoduje, ze utożsamiasz wyłączenie myslenia z
> tym, ze musisz zjechac z drogi.
skoro brakuje Ci doświadczenia to się doucz. I zrozum, żę to kierowca
jest czynnikiem decydujacym o bezpieczeństwie.
>
>>> Jakie widzisz minusy usuwania drzew?
>>
>> na razie nie pokazałeś żadnych plusów poza wydumanymi przypadkami
>>
> ROTFL
> Plusem jest 500 osób ktore nie zabiją sie rocznie.
> Czytanie ze zrozumieniem się kłania...
to nie drzewa ich zabiły. to kierowcy.
>>>>>>
>>>>>>> Drzewo sprawi tylko ze zamiast uszkodzen samochodu, zostanie na
>>>>>>> tobie wykonana kara smierci. W imie czego?
>>>>>>
>>>>>> ty wiesz co to jest kara śmierci? i odróżniasz ją od wypadku
>>>>>> drogowego? A jak wpadnie na Ciebie pociąg to też będzie kara
>>>>>> śmierci? Dlaczeo nie postulujesz likwidacji pociągów?
>>>>>>
>>>>> ROTFL
>>>>> Trudno o głupszy argument a skoro to jest twój argument koronny to
>>>>> wiele wyjasnia.
>>>>> Czesto musisz uciekac na tory kolejowe bo ty lub inny kierowca
>>>>> popełnił bład na drodze?
>>>>
>>>> jeśli o mnie chodzi to przez ostatnie 30 parę lat jeżdżenia
>>>> uciekanie na tory i między drzewa zdarzyło mi się równie często.
>>>> A tobie?
>>>>
>>> Zdarzyło mi sie wypasc z drogi. Na szczescie na poboczu był rów w
>>> ktory wpadłem co skonczyło sie tylko i wyłącznie koniecznoscią
>>> wymiany opony. Gdyby tam było drzewo - byc moze juz bym nie zył...
>>
>> a gdyby tam był dom? albo nasyp? albo jeleń?
>>
> Najlepiej jakby tam był pijany rowerzysta...
>
>>> Nie jechałem specjalnie szybko - jakies 60-70 na godzine.
>>
>> widocznie za szybko
>>
> Widocznie.
> Tylko skąd to wiedzieć, zanim się wypadnie...?
> Wiem, wiem, tacy doswiadczeni kierowcy jak Ty po prostu to wiedza!
> A z drogi wypadaja tylko niemyslacy.
> Ach, jak to łatwo szufladkowac, popierajac to swoja niewiedza i brakiem
> doswiadczenia...
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.15 22:00 Budzik
- 07.06.15 22:00 Budzik
- 07.06.15 22:00 Budzik
- 07.06.15 22:01 jerzu
- 07.06.15 22:02 jerzu
- 07.06.15 22:06 Budzik
- 07.06.15 22:09 masti
- 08.06.15 03:04 Pawel O'Pajak
- 08.06.15 04:10 Maciek
- 08.06.15 08:39 Miroo
- 08.06.15 09:18 p...@g...com
- 08.06.15 09:28 Liwiusz
- 08.06.15 09:33 Wiwo
- 08.06.15 09:36 p...@g...com
- 08.06.15 09:39 Wiwo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=