  • Data: 2015-06-07 21:22:08
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > to ty chcesz wycinać więc ty argumentuj dlaczego tyle a nie więcej lub
    > mniej. Na razie wykazałeś, że poza wyobrażeniami, że byś wyciął nie
    > masz zielonego pojęcia po co i jak daleko od drogi. A skoro chcesz
    > ciąć to potrzebne jest rozporządzenie okreslające warunki. Więc ądź
    > łaskaw je sprecyzować

    Ale ty nie chcesz wycinac, potem ci sie zaproponowana odległosc nie podoba
    to tez mozesz poargumentowac, dlaczego.
    Na tym polega dyskusja, w przeciwienstwie do pyskówki jaka uprawiasz...

    > to pokaż ile samochodów jeździ na przykładowych drogach, które
    > pokazałem. Rozumiem, że ten 1000 wziąłeś z danych a nie z głowy

    Tak, to tylko przykład, aby pokazac róznice.
    Nie wiem ile porusza sie po drogach ktore pokazałes, wiem natomiast, ze
    bardzo duzo po drogach ktore ja wskazałem.
    Rozumiem, ze nie stac nas na wybudowanie w tych miejscach drogi o lepszym
    standardzie, a na pewno nei stac nas aby wszedzie zrobic to od razu.
    Natomiast nie rozumiem, dlaczego nie zrobic czegos taniego, co wydatnie
    poprawi bezpieczenstwo.

    > no zobacz. u nas też się buduje autostrady. A przy nich drzew nie ma.
    > Ile jesteś w stanie dołożyć z podatków by budowano szybciej?

    Własnie. Koszty.
    Dlaczego wiec nie robic czegos co jest o wiele tansze a przy tym tez da
    poprawe bezpieczesntwa?

    > wiesz kiedy w Niemczech zaczęto budować autostrady i jakim kosztem?

    I dlatego u nas nie wycina sie drzew? Zeby pokazac, ze duzo później
    zaczelismy budowac autostrady?
    Hmm...
    Cos kuleje Twoja argumentacja...

    > owszem. usiłujesz wprowadzić absurdalne zasady przebudowy dróg oparte
    > na Twoim widzimisię

    A 500 osób ktore zgineło na drzewach w zeszłym roku zapewne przyzna ci
    racje...