  • Data: 2015-09-23 10:36:19
    Temat: Re: Symetryzator
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d0m6gog9fyzr.1xuz628yz80uq$.dlg@40tude.net...
> [...]
    .html

    > Ciekawe, ten jeden punkt normalny, a drugi przez cienkie sciezki.
    >
    > Przygotowanie do tego, zeby je przeciac, czy minimalizacja pradow
    > wirowych ?

    Do tej pory rozważałem jedynie hipotezę, że to może chodzi o jakąś minimalną
    indukcyjność, ale ona za mała by była.
    O przygotowaniu do przecięcia nie pomyślałem, a teraz, jak to napisałeś,
    wydaje mi się to jedynym logicznym wnioskiem.

    Może praktyka pokazała, że czasem tak lepiej, a czasem tak i nikt do końca
    nie wie kiedy jak więc producent dał możliwość eksperymentalnego dobrania.
    Cztery ścieżki raczej sugerują, że nie chodziło o wprowadzenie indukcyjności
    a raczej o jej uniknięcie.

    > Czyzby przez drugi punkt prad nie plynal i nie trzeba takich sztuczek?

    Rozewrzeć wystarczy po jednej stronie.
    P.G.