  • Data: 2015-09-24 08:56:37
    Temat: Re: Symetryzator
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości
    news:mtv29i$irn$1@node1.news.atman.pl...

    > Chetnie obejrzal bym te wykresy...

    Ja też.
    Ale sprawdził bym 3 przypadki:
    - zwarte po obu,
    - zwarte tylko po stronie 75
    - zwarte tylko po stronie 300

    To czy niewielka powierzchnia płytki jest zwarta do tej czy tamtej strony
    raczej jest bez wpływu, ale to, czy ekran kabla koncentrycznego jest zwarty
    do tej czy tamtej strony już jakiś wpływ może mieć.
    W analizatorze ekrany wyjścia tracking generatora i wejścia analizatora są
    zwarte. Trzeba by jakąś izolację w tor pomiarowy bo normalnie kabel od
    strony anteny nie jest zwarty (naokoło symetryzatora) z masą telewizora.

    Jakbym miał:
    - jakieś gotowe dopasowanie tracking generatora (50om) do wejścia 75om,
    - jakiś szerokopasmowy (lepszy od badanego) antysymetryzator aby z 300 zejść
    do 75, i tu chyba powinna być izolacja stron,
    - kolejne dopasowanie 75-50 (chyba że element z poprzedniego punktu da od
    razu 50om),
    - i oczywiście badany symetryzator,
    - no i jeszcze trochę czasu
    to też bym spróbował z ciekawości przetestować, ale ... nie mam ani jednej
    pozycji z wymienionych (analizator mam)
    P.G.